Thursday, December 14, 2006

Sunshine,Happy Birthday~

十月尾,我終於同喺 Blog 上認識咗一年有多嘅星洲 Sunshine 見面。

嗰日,約咗喺旺角地鐵站恆生等,大家準時到達 (講起呢度,有必要提一提~ 佢所住嘅酒店原來喺太子,因之前大家冇攪清楚,佢為咗守時,竟由太子跑到旺角!勁!呢 oD誠意,堅!) 我喺閘內,佢喺閘外,彼此相認微笑 ,唔知點解嗰一刻一切變得好慢 (好電影),然後,我哋首先去咗中環飲酒。

一路上,唔駛有酒,我同佢都雞啄唔斷,直如兩個八婆,A~ 係有水準嘅八婆。上至天文中至人世下至地理無所不談。

去到 Zentro 後,杯中有酒,豪氣頓生,我哋講得更放。Sunshine 講嘢快、反應快、鬼馬,粗口拍得住小弟,有時甚至猶有過之!而且,佢講嘢完全捉到嗰個 beat,非常幽默!

飲酒,佢簡直係酒魔!點解?程霜大哥哥飲 Long Island 如飲啤酒,但 Sunshine 佢溝完啤酒再飲加強版「長島冰茶」,而且仲喺極短時間之內飲晒!連我呢個過氣酒聖都佩服!

我一向坦蕩蕩,但 Sunshine 更如劏開肚腸同您交心!小弟我廿歲左右出道,雖生於正常之家,但有十多年日子,係浸淫喺極黑豚豬入面 (好彩有可以重見天日,爬番出嚟時!),睇到佢冇一絲扮嘢、作狀、故作低調,以心比心的與我交友,這於我嚟講,非常欣賞、感動。

畢業於英國某名牌大學、身居星加坡某機構要職的他,沒半分驕氣,很踏實。有話要說就說,要 X 就 X (例如一齊踩勻 X 盡中、港、台、星、馬~),有嗰句講嗰句,喺佢身上,有嘅只係正直與傲氣,與及鬼馬笑聲。鏗鏘嘅聲線,更將佢嘅說話有力咁傳到您耳邊。

識朋友,交往,起初總係精彩、迷人、浪漫。而當熱熾之後,誰能延續下去?! 慶幸地,到現時為止,已見的他們當中,好像全部都昔緣勝金。
Sunshine,12月14號,生日快樂!
並祝事事順意

Happy Birthday

13 comments:

Hyacinthus said...

Sunshine, Happy Birthday !!!

Anonymous said...

Thank you, Din Din, hyacinthus.

That is flattering.
I feel very very bad that my blog activites has been really low in the past 2 months. Even the photo with you is sent to you only 2 weeks after it is taken.

As for my character, I always feel that I have nothing to hide if I can face it myself. But I only 'expose' myself when I trust. Through our interaction on the blogs and email. I believe we are rather similar. We are frank, direct, and do not hide feelings. We like to things real fast, quick temper too.

It is really nice to take the chance to meet you and Carrie. I hope to see you soon again.
:-)

Merry Christmas!

vicky said...

呢d叫做緣份,係男人之間的.

ChecheBee said...

最初以為sunshine 係女仔,
你知你啦, 唔係女仔你都唔熟 ~~~

sunshine, 真係"失覺"曬~~

xiao zhu said...

Sorry 呀,我有D唔 la 更嘅技術問題想問呀。唔知道點解我呢兩日喺某一兩個blog度留言,但硬係登入失敗。個兩個 blog 喺點擊之後都係有出左個安全性警告嘅視窗,有冇乜嘢關係嘅呢?不過之前都試過留言冇問題個0番!

梁巔巔 said...

Sunshine:

YOu're welcome! And, take care! ^^

Vicky:

的確係! ^^

Bee 小妹:

男人, 女人, 我都啱! XD XD XD XD!!!

小豬:

我都有咁嘅問題出現!

我懷疑唔係用 Blogger Beta (新版)的, 係留唔到言 (但喺舊版仍然 okay). 要用 "其他" 先留到.

xiao zhu said...

Din Din,

Thx. I've tried "others", but still failed. I just try via google account, then it works. 真係 ngau 哂頭:(

Sunshine,

Sorry for interrupt so rudely while everybody is celebrating your birthday.

HAPPY BIRTHDAY!

愛美 said...

Sunshine,
Happy Birthday!

ChecheBee said...

吓, 你竟然有小豬既留言!!!

梁巔巔 said...

此小豬不同妳愛嘅那個小豬呢! 呀哈哈 ~~~ Bee 小妹呀 Bee 小妹, 妳上腦喇~~~

xiao zhu said...

chechebee,

sorry, 令你誤會添。

Din Din,

"此小豬不同妳愛嘅那個小豬呢!"
雖然唔係同我講,但唔知點解,你呢句話令我覺得好有親切感。

xiao zhu said...

蒙查查都唔知道點解發左兩次流言添。

btw其實係想問點樣可以升級用 blogger beta 呀?

梁巔巔 said...

"雖然唔係同我講,但唔知點解,你呢句話令我覺得好有親切感。"

:)

"btw其實係想問點樣可以升級用 blogger beta 呀?"

我嘗試過, 但失敗.

聽講在你登入之後, 有一個地方係問你要不要轉去 Blogger Beta. 不過我搵極都冇.