Monday, December 11, 2006

男女攻防黐黐轉~


男人同女人,由相識,到走在一起,再到結婚,若彼此緣深情重,就長相廝守,伴至終老。而這個過程,男女雙方都有一攻守互調次序。

首先,男人最初主攻,要黐到實。到關係一穩,女人便反客為主,而且攻勢更為凌厲,管這樣管那樣。結婚後,形勢仍是沒改變,女人的連串主動以波浪式進逼,當然亦黐著男人黐得更緊。

但到了有了孩子,便調轉,男人便開始失寵,因為,已為人母的女人把愛的重心從男人轉移到子女身上。再等到子女長大一點,通常,母親與他們的關係總是比父親密切得多。那時,男人有被孤立的感覺。

到到男人五十幾歲開始,情況更糟。這時,男人怕孤獨,就會一整天對著老伴~ 女人,如開籠雀,蜜蜂黐蜂后般。到到這階段,而女人,一切已將男人盡握手中。

最後勝利,始終都係靈氣逼人的女人。

9 comments:

Ruth Tam said...

Interesting observation.

xiao zhu said...

想話你知有嘢想回應,但係好眼瞓,都係聽日先至寫。==

Anonymous said...

我較認同那個說人多拿了﹐牛的三十年﹐猴子的二十年﹐和狗的十年的故事。最初二十年是人的生活﹐跟著捱三十年﹐揍孫二十年﹐最後守著門口十年。

Anonymous said...

咁古代嘅?而家唔係咁玩法個喎!

vicky said...

"最後勝利,始終都係靈氣逼人的女人。"

吓!點解冇我份?

樂遊 said...

不少雄性物種以交配為生存的主要目的;有些品種的雄性蜘蛛和雄性螳螂在交配後會被雌性吃掉,只有極少數能「全身而退」……雄性人類最終被雌性掌握在手中而不是肚中,已算是「上天有好生之德」的幸運了。

xiao zhu said...

如果現實裡頭真係好似梁兄所描繪一樣咁簡單,都仲好;弊在每一個人生出0黎就係唯一同埋獨特嘅,加埋唔同配搭,嘩,D或然率都唔知點計好。

老實講,有D 男人又真係好抵死個0番。明明個老婆做到死死下,又要返工、又要睇細路,做老公唔幫手分擔不特止,仲埋怨老婆變0左做黃面婆,於是揾藉口話老婆唔理佢,乘機出去搞搞震。咁就真係唔啱喇。做男人應該要頂天立地,老弱婦孺一定唔蝦得。

調番轉,做老婆其實要識得點樣令老公對妳貼貼服服。講真,好多男人話:"老婆係要0黎錫嘅!" 揾笨X 呀,呢D都係女人嘅0者。計我話,男人先係弱者,天生係要D女人就哂佢地先至真。因為男人死要面,只要做女人嘅識得喺人地面前俾足哂面佢,哼,真係乜都得呀!你話我話㗎啦。

其實邊有必然嘅最後勝利者0丫?反而好多時見到嘅都係到頭來兩敗俱傷,幾鬼陰功呀!當然,呢個世界又唔係完全咁灰嘅,雖然係少D,都仲有真係雙贏嘅。0個D就真係羨慕死人吶。

Anonymous said...

家家有本難念的經, 對對couple都唔同架噃. 有D女人有左小朋友之後反而會呷老公醋, 覺得個老公錫唒D細路, 忽略自己. 好似aulina講, 今時唔同往日, 好多二人關係已經唔係咁簡單.

梁巔巔 said...

柯蓮娜, Mad Dog & 小豬:

你哋都講得啱! 各家各對大不同, 以前同現在亦已時移世逆, 但, 男女之間一般大圍的關係對調都萬變不離其中.

睇睇一般情況的男女戀曲, 差唔先後黐序 ga ja~ ^~

Ruth 姐姐:

:)

The Inner Space 兄:

你呢個故事未聽過喎. 好啱亦好有趣.

樂遊兄:

總之男人真係有男人之苦....

Vicky:

妳仲後生嘛~ :)