Saturday, December 09, 2006

素質如此

台灣選舉,一場鬧劇,烏煙瘴氣~

觀其陳水扁還可上台助選之厚顏、台灣南部人仍對他之熱烈支持、選舉期間之相互指控、兩黨候選人之相不似人話等等,一切一切,不知所謂。

如此民主選舉,問題在於人民的素質,人民沒有素質,那樣的民主,只不過是變質的惡權、獨裁。

有人會說:「這比沒有民主好!」

看台灣,陳水扁的德行跟獨裁者有甚麼分別?!

可笑的是,香港沒民主,但我們可令上面換人;台灣,有民主,可以一人一票選出自己心中的理想人選,然而,卻竟不能透過上街示威令被他們選出來的人下台。

1990年,一場辯論比賽,我指出,要有真正民主,不是要推行經濟改革或政治改革,而是要有公民教育。

P.S. 高雄市民進黨贏了!台灣人真好笑!(5:07 pm)

26 comments:

Anonymous said...

我明你講咩.亦明你當年點解會嬴(我估:P!啱唔啱?你好蠱惑!).但是,無民主又點會有公民教育!

Anonymous said...

我住高雄,本來想投廢票以表不滿,但也投了藍營,輸了.

我本來是民進黨的人,但怎樣也好,我們沒得選擇...

Hyacinthus said...

台灣乃一很特別的地區,其政制民主體系早已成熟,享有孫文擁護的三民主義,沿行至今!台灣也是一很特別的地區,以農立國很典型的母系社會,處處都打著溫情牌,賣廣告嗎?總要給你一個家的感覺!要選票?一張選票一世情!這本就是寶島本土文化的特殊性,那是一種「娘」的文化! 大是大非前感性總是戰勝理性!

小雨,你們不是沒得選擇,你們其實還有很多選擇...

梁巔巔 said...

Joyce;

多謝~ 要嬴, 要然要搵方法去嬴. 但這不是蠱惑, 而是論點主旨.

另, 無民主又點會有公民教育? 首先, 台灣有大可推行公民教育的條件; 第二, 君不見前蘇聯及東歐也沒有民主, 但其人民卻有豐富的公民教育, 意識嗎?! 第三, 中國的情況雖不同 (因從來沒有民主意識), 所以, 就以靠我們去教化下一代, 薪火相傳, 畢竟, 一朶花是開不出一個春天. 到到有一日, 中國一定會有民主的一天.

小雨:

投廢票以表不滿是成熟的表現, 是一方法對現有政體的不滿.

請恕我直言, 我認為台灣的政治已沒得救. 勿怪. :)

風信子:

說得好好.

Anonymous said...

同意﹐選民的素質﹐至為重要。欠缺對政綱的解讀能力﹐最後淪為政客的棋子。我的意見是: “有這般的選民﹐就有這般的候選人”

高雄市長的選舉結果,陳菊有379,417票,比率為49.41%,黃俊英為378,297,比率為49.27%,兩人相差千多票,其他三名對手得票微不足道。


相差那麼小﹐臺灣有沒有重新點票的機制? 以服人心!

xiao zhu said...

台灣的鬧劇已經上演了很多年了,見怪不怪。陳菊在高雄險勝,就高呼甚麼真正的民主,厚顏之極。然而郝龍斌贏得很漂亮,所以亦"鬆毛鬆翼",理直氣壯地大叫"清廉"的國民黨,一樣的叫人失笑!

所以甚麼民主不民主,到頭來都變成了一班流氓"政客"的包裝紙而已。

"無民主又點會有公民教育!"

我同意梁兄的看法,民主和公民教育不一定需要掛鉤的。

Anonymous said...

國民黨找個紈褲子弟小郝出來選,可見國民黨內人才的缺乏.

民進黨亦好不了多少,新一代被陳水扁等之流弄至亂七八糟,將來想上位都好難!

我們還可選誰?

程霜 said...

阿梁生,你把聲仲未開得番呀??

梁巔巔 said...

The Inner Space 兄:

"相差那麼小﹐臺灣有沒有重新點票的機制? 以服人心!"

有. 但結果一樣~ -___-

小豬:

你睇, 而家高雄嗰邊又 X 嚟 X 去喇! 孰是孰非, 就要靠人民嘅水準素質去判斷.

但睇台灣班人.... 唉, 剩係睇謝長廷條友都仍然有咁多票, 肥菊仍然當選, 就知佢哋嘅級數有幾好!!!!!

阿土仔:

英九哥啦! 夠清廉正直!

霜:

哎吔! til~ 我呢 oD好有誠意 ga 呢! 唔似你同嗰個風信子咁!

我研究 o緊點 upload 上去呀!

vicky said...

這真是一場悶戲,我已無興趣睇落去,zzzzzz.....

Hyacinthus said...

"阿梁生,你把聲仲未開得番呀??"
cs, 講左佢N次啦!

"我呢 oD好有誠意 ga 呢! 唔似你同嗰個風信子咁!"
你呢D叫做懶有誠意(扮既), 拖左成個月都重係樹研究 o緊點 upload 上去呀!你呢隻叫做濫用誠意2字 ...

Anonymous said...

哈哈,哈哈,哈哈哈哈

程霜 said...

好學唔學,學打官腔...?
學埋阿董啲拖字訣......

梁巔巔 said...

Vicky:

唔單只悶, 仲好無恥!

梁巔巔 said...

岩里政男:

Hihi~ Who are you?

風霜二煞:

哎吔~ 頂! 夾攻呀!?!?!!??!?

"把聲仲未開得番呀"

我幾時有話我把聲未開吖?! 我呢 oD金嗓子, 大把貨! 隨時唱都繞樑三日啦!

但真係 upload 唔到, 連風信子都唔識呀! 我駛拖?!

嗱, 你兩個去風巔信霜度啦! 呵呵呵!

Hyacinthus said...

"夾攻呀!?!?!!??!?"
誠意唔係用來做擋箭牌,更何況擋左n次? 拖左成個月都重係"誠意"?不如用d新d既詞句呀? 咁先有"誠意" ....

"但真係 upload 唔到, 連風信子都唔識呀! 我駛拖?!"
唔好拖我落水! :P

梁巔巔 said...

風信子 <--- 青山 Tel: 2456 7111~ 重複~ 2456 7111

Anonymous said...

剛看新聞報導﹐高雄市長選舉還有下文﹐黃俊英的無效票高達六千多票﹐陳菊的又多少? 黃俊英委託的律師預定明天提出當選無效訴訟,由法院決定驗票時間。

梁巔巔 said...

我估計, 推翻原本結果嘅機會非常非常之微.

原因係嗰 oD廢票聽講蓋到好糢糊.

但我仍希望可以啦~

補充, 如果真係得, 嘩, 肯定即刻打到飛起. 台灣嘅南北分裂亦更厲害.

Hyacinthus said...

"青山 Tel: 2456 7111"

你咁熟既?果然係常客哦 ~
不過,無理由架,你係隻鵝佢地又肯收既?
你果真特別呀,搵日去化驗所checkcheck... XD

Anonymous said...

但馬英九好像....不太有作為耶...

xiao zhu said...

小雨,

馬英九呢D靚佬喺太平盛世時候做下台北市長都叫做睇得下嘅。風頭火勢、亂七八糟嘅時候叫佢企出黎,就真係盞獻世!只會俾佢D fans 有機會睇到佢係幾無能。淨係睇佢點面對施明德壇嘢就知啦。佢真係做唔到大將嘅呢!無謂勉強喇!

xiao zhu said...

小雨

對不起,剛剛在這裡留過言,就轉到"風巔信霜"看,駭然見到你說不太看懂廣東話,所以立即回來補兩句。

我以上的一輪廢話之後,都只想說小馬哥真的是難成大器;愈做得多,反而會更容易讓他的支持者看到他的缺點。

梁巔巔 said...

風信子:

我梗係熟啦! 仲好講, 成日幫妳打電話送妳, 實熟!

小雨:

適合的啦! 選個那麼能幹幹嘛?! 只會貪污的了! 所以, 選個平庸就最好.

小豬:

分析得對~

Extraordinary Life 翠斯 said...

LDD,

You are belong to Taiwan.

Concern Taiwan so much.

Have you consider move to Taiwan again ?

They have "錢櫃" apartment for rent, then you can sing and sleep together.

Good idea.

梁巔巔 said...

"Have you consider move to Taiwan again ?"

都不知幾想.

但有妳喺 HK, 點捨得走~ ;)

"They have "錢櫃" apartment for rent, then you can sing and sleep together."

Til~ 妳開 ga?!