Tuesday, December 12, 2006

沒有星光伴心時~

今日,有一些事情,令我 period 又至。

喜不喜歡香水?有沒有試過,走在街上,一股突如其來的香水味令您整個人怔住,又或心波跌盪。然後昔日百般滋味餘韻盡湧心頭?

古典音樂、英粵金曲、或各種流行音樂等等,您會否總懂得幾首?

「行到水窮處,坐看雲起時。」這等佳句,您間中會把其中一兩句抄下嗎?

李白杜甫蘇軾的詩辭,有一兩首您一定曉背讀,對吧?

孤獨的時候,想起幾句首好詩辭,孤獨都變得可憐可戀。

心碎的時候,唱幾首歌,讓音樂伴著眼淚洗去心窩每片碎片,多痛快淋漓。

跌倒的時候,記起幾句勵志好話,不皺一皺眉,便可再重新上路。

無限思念盤旋,洒幾下屬於自己的香水,每隻香水都包含著每一個人獨一無二的意義、過去,洒下了,思念的虛幻,即時變成彷彿捉得到的實在。

開心順意之時,她們更能錦上添花。

每枝香水,每首好歌,每句好話,每首好詩辭都是滿載回憶的魔法水晶杯,都是注滿生命力量的天然治療藥,多記著幾枝幾首幾句,待每次她們一出現的時候,回憶就現、勁力就來。

生命自然有色彩。

每一個經歷,都係獨一無二;每一下感覺,都係一生一次。試試吧。起碼記下美妙音符,儘管只是少少的幾個,在悲傷及快樂的一刻,沒有星光伴您心之時,把它們細細哼著,也妙不可言。

15 comments:

Ruth Tam said...

Your period comes so frequent.

梁巔巔 said...

冬天係勁 oD~

Extraordinary Life 翠斯 said...

don't worry Din Din...

you will recovery till 16th gathering. Bee and Me will healing you by ....drink drink drink.

Anonymous said...

Period??? eheheheh

My case is Brain Constipation, and it is getting worst!!!

xiao zhu said...

要懂得感受身邊、周圍,最好先懂得感覺自己。不單是感覺自己的感覺,更要隨時隨地懂得如何感覺自己的身體。能夠由頭到腳的每一吋,外面的、裡面的,每一部分。日子有功,會慢慢地懂得控制自己的身體多一點。試試看。

Anonymous said...

咪亂用period黎講喎,好多人冇乜特別反應架咋喎!

不過詩詞歌賦同香水,冇問題丫,多點回憶,多點效用,好事。

vicky said...

我有時會想(if):一個和我分開了的男人, 他會否從其他女子身上聞到我用的香水, 然後愛上她?

xiao zhu said...

乜好似做戲D情節咁嘅。都會架,如果個男人對你好迷戀嘅話,會都有之架。如果係咁,俾你知道你會開心定唔開心丫? 我估應該會幾矛盾架。如果知道一個同自己分0左嘅男人仲係好掛住自己,一定會好冧啫(除非分手嘅原因係你好唔鍾意佢啦)!不過又會唔想接受佢終於真係鍾意第二個女人呢個事實。我諗無論男定女,呢D心態多少都會有D嘅,最少潛意識裡頭都一定會有。人性嘛!

Anonymous said...

好感性抒情wo,爛仔梁公子;)

樂遊 said...

dindin.....有「日經」平均指數?

頭沾濕 無可避免 倫敦總依戀雨點
乘早機 忍耐著呵欠 完全為見你一面

尋得到 塵封小店 回不到相戀那天
靈氣大概早被污染 誰為了生活不變

越渴望見面然後發現
中間隔著那十年
我想見的笑臉 只有懷念
不懂 怎去再聊天

像我在往日還未抽煙
不知你怎麼變遷
似等了一百年 忽爾明白
即使再見面 成熟地表演 不如不見

最近聽見這首歌,也想起一點事.....

梁巔巔 said...

The Inner Space 兄:

男性 period 同思維便秘一樣咁唔 comfortable~ XD

Tracy 仔:

妳16號分分鐘又到唔到啦! Til~

Vicky:

有可能 ga! 而如果那刻他仍然是愛妳的話, 那可能性就更大.

咦, 妳又鐘意香水 ga? 愛邊隻呀? :)

小豬:

你玩禪宗打坐? 愛美姐姐都係箇中大行家噃~

另, 喂, hee heee, 你對男女之間嘅嘢都好有心得喎.

柯蓮娜:

男人 period 唔同 oD 咖 ma!!!!!!! ><

"多點效用,好事。"

Keee keee~

Joyce:

所以有唔少人以為我係女嚟.... -___-

樂遊兄:

"dindin.....有「日經」平均指數?"

.... 所以要用 BLOG.... XD XD XD XD~~~

首歌邊個唱?

xiao zhu said...

樂遊:

係呀,D歌詞唔錯;寫到現代人感情又唔算冇哂文法。邊個唱架?

巔巔:

"你玩禪宗打坐? 愛美姐姐都係箇中大行家噃~"

禪宗打坐?我邊有咁高丫?

"你對男女之間嘅嘢都好有心得喎."

其實話"男女之間嘅嘢",不如話"做人嘅嘢"。乜嘢心唔心得丫,做人嘅嘢,最緊要係識得、同埋肯用個心,就自然會有所體會,再加埋肯將心比己、設身處地咁代入人地度睇嘢、諗嘢嘅話,就一定有得著。

我諗喺呢度,我年紀一定大過哂你地。雖然我見過好多人食到幾十歲都係好唔化,但自問我都算係有D自覺嘅人,所以都有番少少sen屎啦。

話時話,我啱啱至睇到梁兄連結左我個blog,真係多謝哂。不過同時我有樣瘀嘢想你教吓我,究竟點樣加入連結架?我其實對電腦、互聯網呢類嘢都唔識架。唔好笑我out呀。

Anonymous said...

那梁公子,你最愛那首詩詞,那一支香水呢?

樂遊 said...

陳奕信新歌《不如不見》

梁巔巔 said...

小雨, 我喜的詩詞有好多!

但李商隱杜甫蘇軾鄭板橋等的作品大多我都喜歡.

至於香水, 喜歡的也很多. 但至愛是 Drakkar, Eterity (女人用那枝)和 YSL.