Wednesday, November 15, 2006

管絃樂慈善楝篤笑~ Danny Kaye

Danny Kaye: Aida's Triumphal March


去年曾寫到,有一次上堂看的音樂錄影帶使我笑得天翻地覆,後來我更請那位教授錄一盒給我。

回港後,我把它再錄在碟上,但可惜那時未有 YouTube,亦未知有 Blog,故未能公諸同好。昨天,又看到詹瑞文的管絃樂楝篤笑廣告,於是又試試去 YouTube 找,結果,終於找到那個1980年由一代 Stand - Up Comedian~ Danny Kaye 所做 (創作) 的管絃樂慈善楝篤笑其中一部份。

我常說到,張達明,一 oD都唔好笑,不知所謂。葛民輝,未入流。許冠文,out 到離譜,所說的硬笑話,聽見都真替他辛苦為他著急。林海峰,勉強 okay。黃子華,有深度但始終總係好像欠了些欠了些差 o緊啲差 o緊啲。只有一個詹瑞文,我認為先係 Ball。

但,現在已大打折扣。當然,我深信他今次這個管絃樂楝篤笑,仍是會很好笑的。

10 comments:

梁巔巔 said...

記得一位指揮家石信之講過, 他的手碗, 肩膊都因指揮而有勁風濕及骨刺.

又, 玩樂團時深深體會到有指揮同冇指揮; 好指揮同渣指揮嘅分別.

Anonymous said...

石之後﹐誰接過香港中樂團的指揮棒呢?

Anonymous said...

我常說到,張達明,一 oD都唔好笑,不知所謂。葛民輝,未入流。許冠文,out 到離譜,所說的硬笑話,聽見都真替他辛苦為他著急。林海峰,勉強 okay。黃子華,有深度但始終總係好像欠了些欠了些差 o緊啲差 o緊啲。只有一個詹瑞文,我認為先係 Ball。

係我地咁年紀先會咁講,換著中四以上程度,一定會說:黃子華先算係一代棟篤笑匠。許冠文out,軟硬不知所謂,張達明都ok。

當然我小三,一定同意你!

小肥問我點解要同佢睇錫錫啤啤熊(都有詹瑞文),而唔同佢睇棟篤交響樂喎!

梁巔巔 said...

^^

Danny Kaye 早過許冠文 la, 比較之下, 咪一樣冇得 fight~ 我想, 有一個客觀標準的.

"錫錫啤啤熊"

咩嚟 ga?!

另, 小肥佢幾歲喔? 好鐘意佢! 夠曳夠 cute!

梁巔巔 said...

The Inner Space,

上網 check 過了, 閻惠昌從2003年做香港中樂團首席指揮, 但之前係邊個做仍未查到.

Anonymous said...

巔巔兄
先謝過了﹐ 我還由香港中樂團的網址﹐知悉吳大江已經辭世了。唉!!!生活逼人﹐實在事忙﹐好幾年未有留意香港中樂團的消息﹐如果你沒有提及石信之﹐恐怕連閔惠芬即將來港表演也錯過了﹐唉﹐也不知到時去不去堵。。

梁巔巔 said...

你玩中樂 ga?

Anonymous said...

錫錫啤啤熊

http://www.theatreensemble.com/beargame/

小肥咪單位數小學生一個囉!係你先話佢cute!曳到死!

Anonymous said...

oh I WAS ONLY an loyal audience for quite some time.

Anonymous said...

lol

我好似都無見過指揮話 "I love you" "Son of a bitch"

不過都有"小"來"小"去哈哈...