Friday, November 04, 2005




讀書時上其中一年的通識課~ "音樂與政治",那天諗住走堂 (呢類提供營養學分科目唔走佢就假!不過對當年個朶~ 頹廢皇子 + 哲學曱甴名頭已響噹噹的我,基本上無甚分別,堂堂走嘛。),唉,但唔知點解嗰日突然良心發現,又或者危機意識忽然湧至,無端端好乖咁走咗去上。

嗰日睇帶,一開始我仲同自己講,yil~ 今日咁有良心做セ?!個教授竟然播管弦樂團演奏喎!?!唔係吖 fa!好快已盤算 o緊點逃走,諗呀諗,望吓播 o緊セ一路諗,突然就見到換咗個指揮,仲大笑大叫,又同啲觀眾唱歌又整蠱班團員 (係喺林肯費雪廳喎!)~ 譬如我哋成日見到 oD指揮拎住支指揮棒,佢一出場就拎住一大紥出嚟逐支揀;又譬如 oD指揮會耐唔耐叫啲團員起幾次身向觀眾致謝,佢就叫班團員起完又起、坐完又坐;又將指揮嘅動作搞笑地演繹;更故意在樂章與樂章之間錯誤引導 oD觀眾拍手給掌聲,等等呢啲平日聽演奏會嚴肅地出現的事情都被其滑稽化。

那位台型比其他名星級指揮家還棒、音樂造諧不會輸給任何一位音樂家、錄影帶中的主角~ Danny Kaye 使我笑得是全個 hall 最大聲最燦爛的一個。

11 comments:

Hyacinthus said...

有時良心發現是一件好事黎架,唔駛唔好意思!

頹廢皇子 + 哲學曱甴= 巔巔???

何解? 願聞其詳~~~

梁巔巔 said...

"有時良心發現是一件好事黎架,唔駛唔好意思!"

呀哈哈哈~~~~~~~~

喃嘸訶尼陀佛

"頹廢皇子"

詳見http://victorvictor.blogspot.com/2005/11/yil-fa-o-o-od-od-od-danny-kaye-hall.html

"哲學曱甴"

生命力頑强、考試點考都死唔去喎~~~~

Keee keee keeeee

Hyacinthus said...

呀, 巔巔, 你係個oD考試碌碌碌碌....

哈哈,唔溫書,勁走堂,拖功課,再抄功課,又奢望可以考試碌碌過個oD人, 唔怪得要以"哲學曱甴"居之啦, 死唔去...

如果我係你marker,實俾個蛋你 :P

咁, "頹廢皇子"呢?

其實上通識課也很過癮,有年我上的是易經六十四掛,以科學證之易經並非迷信之說,而導師便是某某博士,其博士論文便是以此為題!有趣,他更教導如何起掛,解說!

梁巔巔 said...

Hoooooo~~~~~

冇計啦~ 加有啲啲功夫仔, 托賴啦! "符碌", 終極都要講真材實料嘅.

"功夫仔一兩度你點夠駛
好身手本領實際先夠威
招招古怪, 嚇到你壞
新招攻勢凌厲
得把口死氹爛氹起勢呃
出死橋呃吓度吓搵晏仔
諸多詭計, 碰正運滯
多少都要餂底
莫謂真心會浪費
臨危濟互維繫
鬥角溝心欏吓威
其實兩家知心過鬼
手足一對合作搵晏仔
生死不計為友肯吃虧
知交一世, 永冇掛繫
錢銀兩份駛
功夫仔一兩度妳點夠駛
好身手本領實際先夠威
諸多詭計, 碰正運滯
多少都要餂底
莫謂真心會浪費
臨危濟互維繫
鬥角溝心欏吓威
其實兩家知心過鬼
手足一對合作搵晏仔
生死不計為友肯吃虧
知交一世, 永冇掛繫
錢銀兩份駛"

"易經六十四掛"

真係要睇嘅話記住睇漢易.

Hyacinthus said...

漢易? 你睇左啦?

梁巔巔 said...

涉獵過下咁啦.

而肯定嘅係, 宋易信唔過. 因為宋易不重卦之原意, 喜隨說卦之人隨意引申闡釋.

Ruth Tam said...

I always cut class too.

梁巔巔 said...

"I always cut class too."

Heeeeee heeee heee~ See??!!! 連正義之師都走堂呀~~~~~~ Hooooooo!!!!!!

Ruth Tam said...

What makes you think I didn't cut class? I started to do that in secondary school. I feel going to class is a waste of time. That's why I like professional exams because I can get the qualification and don't need to go to class.

梁巔巔 said...

Ruth,

Heeee heee heee! Devil's Advocate!

^~

macy said...

我大學時,都走都俾同學warn我,俾阿sir落通緝令,如果再唔上就殺硬...咁米死死地氣咁番去上,仲坐第一行tim,俾阿sir寸我: "哦! may, 你終於番黎啦!" 我只係微笑咁對住佢, 扮晒乖學生咁聽晒成堂無釣魚,佢就無再寸我咯.
但,下堂再走過!