Tuesday, November 14, 2006

幸福滿足其實可以好簡單~









Air On The G String

12 comments:

Anonymous said...

好贊成!
但有時會反問自己何謂滿足?!

樂遊 said...

唔,有品味,JS Bach的「空氣」是我的最愛。

mad dog said...

nice music... thought u recorded it from the beach at the beginning... :)

Extraordinary Life 翠斯 said...

haha.. 你個自拍照好得意呀!

Extraordinary Life 翠斯 said...

你生命中有咁多人和你對咀, 經已時很幸福的事情啦!

ChecheBee said...

我以為tracy 話,

生命中有咁多人和你"咀",經已時很幸福的事情啦!

overlooked one word tim :P

Anonymous said...

was this Yau Yau MA's version ???

梁巔巔 said...

Joey:

大概, 不強求, 懂得知足又不失上進, 此之謂滿足吧.

又或者, 遭遇不幸, 某些經歷後, 懂得享受平凡, 無聊也是一種幸運, 也是滿足.

是嗎? :)

樂遊兄:

大家咁話. ^~

Mad Dog:

我好浪漫嘅呢! ^~

Tracy:

"haha.. 你個自拍照好得意呀!"

我知~

"你生命中有咁多人和你對咀, 經已時很幸福的事情啦!"

的而且確係. ^^

Bee:

-___-

妳同 Tracy 仔一樣咁 cute~

匿名者:

Not sure. My guess is that it's not.

Anonymous said...

幸福真係可以好簡單,但同時我又提自己幸福不是必然的。當你食都食唔飽,又有咩可能幸福呢。

梁巔巔 said...

係嘞~ :)

Anonymous said...

“大概, 不強求, 懂得知足又不失上進, 此之謂滿足吧.
又或者, 遭遇不幸, 某些經歷後, 懂得享受平凡, 無聊也是一種幸運, 也是滿足.”

答案好詳盡,唔該晒.
但講就易,做就難!
不過我依然會好好咀嚼你呢2句說話的. ^^

梁巔巔 said...

"但講就易,做就難!"

所以先咁可貴呢.

"不過我依然會好好咀嚼你呢2句說話的."

一齊努力.