Monday, October 16, 2006

Jazz Class。教會。牛奶~


去 Jazz Class

上星期二 Tracy 仔有事上唔到 Jazz Class,於是益我,用咗佢張「飛」去上。

Jazz Class,去到,好多人呀!好多女仔呀!但我全心接觸藝術,對我冇影響喎~

跳~ 跳到成隻油炸蟹。

oD筋硬晒。。。。人哋彎低身雙手可以壓到好低,我就好高。。。。個鬼妹喺隔離好有禮貌望住笑一笑,我只好又笑一笑,講:「That's it~」嚟遮醜。

又有一嘢仰臥喺地上面,對腳同對手要向上伸直,個阿 Sir 逐個逐個睇嘅時候,睇到我,我又睇到佢睇住我,我同佢講:「哎哎,阿 Sir,唔掂呀!伸唔到呀!伸唔到直!」大家知唔知蜘蛛死嘅樣係點?冇錯,成隻反肚兼 oD腳屈一「喳」~ 就係咁嘞。

之不過,個阿 Sir 讚我認真又投入!有幾嘢仲話我做得啱!譬如好似扭腰扭 pat 花咁。

三個一組跳嘅時候,Ruth 姐姐又唔話我聽應該跳喺佢哋後面,等我下下同佢哋平排!攪到好似搏出鏡咁。唉,我個人好 Low Profile 咖嘛!

跳完之後第二 day 條腰有少少隱隱作痛。。。。好彩只係少少。

24號我又會出現喇,到時睇吓我同 Tracy 仔邊個「虧」啲~

番教會

前日,星期六跟鳥飛同 Kineyi 番教會,hum。。。。冇セ感覺,係前一日又例牌「作」病同肚疴。咁多年都係咁。

講開教會,諗起教徒,諗起教徒,又諗起教會入面一啲偽君子偽基督。 呢 oD人樣,成日打正旗號基督徒 (天主教徒及佛教徒),但自己卻又其身不正甚至衰嘢做盡,咁,比魔鬼為害更大。

呢 oD,就係教會入面嘅,敗類。

飲牛奶

自從叫做戒咗酒 (少飲兼飲少好多) 之後,轉飲牛奶,但點解 oD短暫記憶有問題出現?!例如話我諗住跟住落街買古惑仔睇,轉一轉頭就唔記得咗,要好辛苦係咁諗,一步步追番之前 oD記憶先記得番!

セ飲牛奶唔係對健康有益嘅咩?!Posted by Picasa

21 comments:

Ivor said...

Din Din,

Jazz Class。教會。牛奶

如果以上3 樣下個星期你只可以揀一樣, 你會揀邊樣呢 .... ?

Eden said...

梁巔巔 :
改换飲豆奶, 会更好.
动物性蛋白质带有交多的动物hormone, 也多fats & cholestrol.甚至导致自己的钙质流失.

牛奶给谁喝的呢?
.
..
...
....
.....
......
.......
hee, 给小牛喝的咯! =P

何况, 人体能吸收100%植物蛋白质, 却只能吸收50%动物蛋白质.

这都是从一本营养免疫学的书学来的 =D

Ruth Tam said...

Really, the teacher said you were doing it right?

梁巔巔 said...

化化兄,

.... um..... 教會一個星期一次; Jazz Class 一個禮拜一堂; 牛奶日日有得飲...

Jazz Class 同牛奶要 $; 但教會冇嘢玩 (唔好鬧我呀!).... 好難抉擇!!! 好辛苦呀!!!!

Okay, 我揀飲奶~

Eden,

謝謝妳的資料! ^^

Eden, 我要飲豆奶~~~~~~~~~~

Ruth 姐姐,

..... 玩踢爆?!?!?!!!!???!?!?!! 哎唷~~~ 咁梗係唔係讚我全部啦! 但有幾下佢有讚嘛! ><

唔係喎, 個阿 Sir 係讚我吖嘛! >< o胡~~~~ 妳都聽到!!!!!!

姐姐番! Hee heeee~

綠雨 said...

哈哈, 你講上jazz堂個部份幾攪笑. 都幾有同感, 哈哈...
你有信教? 定冇信教?
飲牛奶有益呀! 飲多d啦! 睇下會唔會飲d脫脂添, 再健康d.

愛美 said...

"到時睇吓我同 Tracy 仔邊個「虧」啲~"

梗係Tracy....



正D啦!

起碼靚女養眼 ya ma!

梁巔巔 said...

鵝靚仔 ><

梁巔巔 said...

高筠,

"哈哈, 你講上jazz堂個部份幾攪笑. 都幾有同感, 哈哈..."

^~

"你有信教? 定冇信教?"

セ都冇 bor~

"飲牛奶有益呀! 飲多d啦! 睇下會唔會飲d脫脂添, 再健康d."

飲緊高丐脫脂....

ll said...

番教會,聽到唔岩聽 o既,會唔會同會友拗?

梁巔巔 said...

十幾年前會. 而家一定唔會.

因為明知改變唔到佢. 加上尊重, 所以收晒火.

但我仍然好憎 oD偽君子, 扮高深扮有料, 假正經, 丁蟹式嘅人樣.

Ivor said...

Din Din,

你會唔會以為我會揀返教會呢? Absolutely not! 唔返教會唔會冇o左信仰/信念,唔飲牛奶/唔歎美食都唔會死,但冇o左 passion (maybe Jazz class, to me it's music)一定唔得!

Kineyi said...

一樣米養百樣人,教會也有很多好人。多謝你的尊重和參與。好好享受Jazz class!飲豆奶好過飲牛奶,unsweeten wor

Anonymous said...

Dear DinDIn,
我想問你返咩工ga?因為我睇左你寫俾王愛美生日o個段野,我覺得你做寫作的,haha….是嗎?
牛奶無理由影嚮記性ga?我無飲,我都成日唔記得野ga啦,應該唔關事.
我朋友話係有心同無心的分別. ^^

Extraordinary Life 翠斯 said...

jazz coming tonite... 我都好緊張呀... 今晚第一堂..

我地一於24號, JAM 番PART 舞,

即系好似無線DANCER 咁, 我跳完一PART, 停系度, "指"住你, 交比你跳第二PART.

正..唸起都覺得好"PRO"

愛美 said...

DinDin, 不如你唔好跳Jazz 去跳芭蕾舞啦

可以跳 鵝湖 ya ma

我sure你跳得好靚仔架!

梁巔巔 said...

化化兄,Kineyi,

妳兩位係我咁多年入面, 少數開明, 豁達又正常嘅基督徒. 正!

Tracy,

妳今晚啱啱上完咯噃! Heee heee, 而家知我厲害哩~ 唔係易頂 ga!

下星期過兩招 la!

Joey,

Hihi~

我做セ? 副業寫 Blog (作), 專業玩樂. ^~

"我無飲,我都成日唔記得野ga啦,應該唔關事."

咁我應該轉述畀我仇家風信子聽, 叫佢唔駛擔心. 呵呵呵!http://ctitin.blogspot.com/2006/09/blog-post_30.html

"我朋友話係有心同無心的分別. ^^"

妳個 friend 係講得啱. 但有時又真係就算有心又好冇心又好, 都係會唔記得噃~

人嘅大腦真係好古怪!

愛美,

著住條緊身襪褲..... 我接受唔到啊啊啊啊~~~~~啊啊啊~~~~啊!

"可以跳 鵝湖 ya ma"

呀哈哈哈哈哈!!!!! 妳好幽默 ar ha~ 正! 專登喺 "跳" 字後面留空一格, 又唔寫天, 就咁寫 "鵝" 湖.... 有水準喔!

o胡~~~~~

"我sure你跳得好靚仔架!"

我知~

姐姐~~~~ 鹅要! 呵呵呵!

Extraordinary Life 翠斯 said...

DD.. 我剛剛上完啦...

唉.. 總之... 我明你講乜啦..

SAME TO U.........

exhausted... sleep la

Ruth Tam said...

The teacher asked about you saying you are really interested in dancing. I told him you will use my ticket next week and he said it's okay.

Maybe I can ask other classmates if there's any lesson they can't make it and you can use their tickets. Today, the lawyer didn't come. So, you can actually use her ticket.

梁巔巔 said...

"The teacher asked about you saying you are really interested in dancing."

嗱, see?! Hee hee heee~ 佢對我印象幾深!!!!!

"Maybe I can ask other classmates if there's any lesson they can't make it and you can use their tickets."

Wei wei wei, 唔好呀!!!!!! 唔好意思的! 如果真係上, 等下個課程再開嗰時我直情報名.

Anonymous said...

ha.ha....
milk ho !!!
ke.ke.......
coffee would be better low!
let's go to the coffee shop la=p

梁巔巔 said...

.... coffee shop 唔好玩嘅....