Thursday, October 19, 2006

風信子,生日快樂~

風信子,風信子哦。。。。

佢係鄭裕玲 + 袁詠儀嗰 type 咁惡哽,因為平時喺 Blog 嘅佢,牙尖嘴利,無論有理冇理都咄咄逼鵝,永不言輸 (但對其他人呢,又好好個噃!頂~)。佢話我嗰時,好冷靜,活像恐怖片裡嘅古怪小孩般。而且常有佳句。

原來,佢外表,係非常溫婉嫻淑,同佢內心完全相反。呃晒人。

學者型嘅佢,除咗斯文之外,還帶著絲絲風之柔情~ 一幽風飛散髮披~~~ 肩~~~~ 而且,說話時輕聲細語,餘音嫋嫋,好女人!

佢,不乏有趣一面,例如好似佢講廣東話嘅時候,我聽得明70%咖咋!仲有嗰三成我要靠佢講嘅上文下理去估佢。因為,唔知點解,佢 oD廣東話,成日會轉音變調。。。。但當佢講國語同英文嘅時候,又冇問題咖噃。而且,特別係佢講嘅英文,真係好好聽,仲,好 sexy !真咖!For example:「Din Din,you know,you're so cheap~」

正點吧?!

唱歌同叮噹入面嘅「技安」有得相比嘅佢~ 五音不全,但正!正喺邊呢,就係有唱膽。話之你頂唔頂得住,總之要唱完,對得住自己。不過,佢好就好在唔係咪霸,否則。。。。又不過呢,佢唱「在雨中」嘅其中一句 (唯一一句!) ~ 「在夜裡~」,正過原唱!

神奇否?!

仲有,又例如鵝請佢攪下我哋風巔信霜入面範本 ( Templete) 嘅內容設定 (因為出唔到廣東話),佢話:「哎唷!好忙吖最近!」但係呀,有一日,佢同我講咯喎:「喂,我搵到 Keroro (軍曹) 嘅相呀!不如加落去咯!」「妳又話好忙~」佢冇理,繼續興奮地自言自語:「你話邊幅好啲吖?」我心諗:「妳都整硬 ga la!」但,算佢啦!都叫做會問下!謹代表程霜同妳講:「唔該晒呀風信子!」

她,可愛吧?!

Okay,嚴肅點,自去年到今日,同佢都相識、交流了已有一段日子 (一年有多),了解到,她係一個意見中肯 (最憎佢冷靜 ga 嘞)、為人持平、蠻有義氣與及間歇性「武則天症候群」上身點我做嘢的好女子。雖然,她的自我保護意識是強了一點,但卻仍能夠接受到我,可見佢都是一接受到異族的開明奇葩。

大家唔好見佢同我喺 Blog 界留言間連環駁火就以為佢係辣椒一名。事實上,佢係~ 之外,誠然,涵養、學識、見地 (不流於人云亦云而有自己一套) 係我這個朋友擁有的優點。

我同佢,有吵過交。但佢嘅大量 (加上我的不拘小節),每一次卻更能令彼此感情更上層樓。Yil,其實係我大量 oD!^~

風信子,硬中有軟,軟中有刺;文字既有男兒的硬朗,然也有滑不留手的流麗文筆。一位靜如處子,動 (郁鵝嗰陣) 如脫兔的女子,能夠在 Blog 做到老友,再繼而成為拍擋,一個溫文爾雅之女卻能與一市井俗民之人水乳交融,小弟實在與有榮焉!

風信子,今天,十月十九日,生日快樂!

藍色風信子美麗開遍大地

幸福芬芳香遍四方

並祝事業愛情皆如意

7 comments:

Extraordinary Life 翠斯 said...

Happy Birthday!!

冬冬 said...

風子﹐

生日快樂呀!!!! :)

祝妳今年桃花處處開﹐多到摘唔晒~ 呵呵呵~

Kineyi said...

服你,咁好記性,記得所有人的生日!也說句生日快樂!

Anonymous said...

風信子﹐
生日快樂!
Din Din,
你真好野,每個朋友生日你都可以咁大篇幅去介紹.佩服!佩服!!!

愛美 said...

風信子,
Happy Birthday!

Hyacinthus said...

嘩?那有那有那有這樣子呢? 大家不要聽婆仔巔巔胡扯! >.<~

賊仔巔巔, 鵝與風子之恩恩怨怨磬竹難書, 難得你竟也可簡述數樣,在此將水吹得天花也亂墜? 那擾亂各看官們的視聽,這是否另一筆糊塗帳? 踩踩踩踩踩踩,讚讚,再踩踩踩踩踩踩踩踩,再讚! 其實,我兩邊對面早已腫晒啦 @.@~

一年過得很快? 回頭看這一年卻也充實, 謝謝鵝的心思, 果然係我的好拍擋!不過唔會比你入黨的 :p

冬冬:謝謝你,桃花?但未到新年哦!不過,最開心的是我同比比種的桃花,種在我們處,花開在你家 :)

Tracy, kineyi, JoEy: thanks : )

愛美姐姐:我收到你的短訊,謝謝你的祝福 :)

Hyacinthus said...

感覺上怪怪地,好像大家係你個blog開風信子生日派對?

風子袛是留言者 @.@~
不過也要多謝大家的祝福 :)