Saturday, October 14, 2006

鴨鴨萬歲~


圖中係今晚整嘅主菜~ 鹽水鴨,咸水雞同佢比,冇得 fight。

小弟我自細好鍾意食雞,細個嘅時候仲有個朵叫雞皇。

但自幾年前開始轉咗鍾情食鴨,原因,無他嘅,好簡單,鴨,好味啲。

鴨,正!肉實兼幼細,應滑嘅地方固之然滑,唔滑嘅部份,亦唔「鞋」,由於佢肉質纖維細膩動人,所以,即使唔滑但仍見可愛。唔似雞肉咁「鞋烚烚」。舉個地方吧~ 雞胸,大家知咩料啦,「鞋」到呢,又冇味。鴨胸,唔同嘞!精彩程度同乳鴿互相輝映!強烈見議「企圖令自己更窈窕人士」以鴨胸代替雞胸。由此,減肥好 Happy,過足口癮又能纖體~ 鴨鴨好嘢!

除咗鹽水鴨,仲有北京填鴨、當歸鴨、麻油米酒鴨、滷水鴨、荔芋鴨肉煲。。。。yo!點頂?!Yum yum~

9 comments:

mokit said...

我只係食燒鴨多,無咁多燒鵝比你食麻。

Emmanuelle said...

Yes, in a way

National food?

Anonymous said...

咁犀利, 鹽水鴨都識整?! 不過鴨好毒, 唔好食咁多!

Anonymous said...

ha.ha....
i never try 鹽水鴨 woo!!
dun eat gum do la.

Anonymous said...

我也喜歡燒鴨多於燒鵝,只不過現在很難找到真正的燒鴨。

綠雨 said...

Hi, "巔巔"!

你在我blog的留言我已覆了.

hey, 想問問, 你話你在演藝學jazz, 可否告知一下詳情, 譬如網上link?

我同我朋友都想睇睇演藝d courses.

thx.

梁巔巔 said...

Mokit,

我覺得鴨仲好食過鵝.

Mad Dog,

勁哩~

多謝關心.

鴨毒都唔夠鵝毒. 但妳說得對, 都係食少 oD.

Joey,

下次有機會等妳試吓啦!

Sheta,

Hello~

唔係吖, 好多燒味檔都有喎.

Emmanuelle,

Yes. It's a trditional Chinese Cuisine~ Canard sale. ^~

高筠,

我上一堂 ja~ 我朋友有事上唔到我先去上.

感覺甚正!

若今期未滿的話, 可逐次購票上. 逢 Tuesday 8:00pm - 9:30pm.

http://www.hkapa.edu/asp/general/general_search.asp?pid=1

條 link 細木搵極都搵唔到, 上面嗰條較接近.

妳睇住先, 我再搵搵.

綠雨 said...

hey, thx!
please let me know if you've got more details!

Anonymous said...

ho ar!
dun forget ar!!!!!!!
yummy!!!!!!!!!!!