Friday, October 20, 2006

叮!大大~ 白白~


「唔,你 oD牙質好靚!」
「冇蛀牙。。。。」
「唷。。。。都好。。。。嗱喳吓。。。。」
「幾耐冇洗?」
「嘩。。。。你啲牙都好大隻吓 ha~」
「唔駛緊張唔駛急喎~ 嗱,抖一抖,慢慢嚟~」

個牙醫一路攞住枝超聲波洗牙器一路自己嗡以上說話。自己娛樂自己啩~ (喺香港地,好重要!)

但佢個 tone 同個 beat 又嗡得好搞笑。有幽默 ar ha!

呢個牙醫算係好。因為佢發現我左上愕隻智慧牙蒲咗出嚟,但佢冇好似平時其他嘅牙 Sales 咁 sell 我脫喎。呢位牙醫好中肯咁講咗佢嘅意見,同價錢而已。好!更好係唔駛「mok」!

日日飲牛奶,健康又活潑;時時去瞓覺,聰明又醒目。人話我聰明~~~ 生得標準 Beautiful~ 認真冇問題。

靚仔。洗完牙,靚靚仔!

定期洗洗牙,靚仔又靚女。大家記住咯噃!Posted by Picasa

10 comments:

Hyacinthus said...

"佢發現我左上愕隻智慧牙蒲咗出嚟"

唔係呀嗎? 依家先見智慧牙? 真係遲左成十幾年哦, 唔怪得之啦, 無智慧....

"日日飲牛奶,健康又活潑;時時去瞓覺,聰明又醒目。人話我聰明~~~ 生得標準 Beautiful~ 認真冇問題。"

冇問題? 問題咪係度囉,重話冇問題? 哎...

Ruth Tam said...

又 Sell 自己. Don't you find it boring?

Altair - 映昔台 said...

見佢兩個都踩得咁行﹐本來都好想幫你講翻句好話。
但係﹐我都唔係好頂得信D自大狂。
哈哈哈哈.....祝你繼續靚仔。

梁巔巔 said...

風信子,

"唔係呀嗎? 依家先見智慧牙? 真係遲左成十幾年哦, 唔怪得之啦, 無智慧...."

智慧牙一定會生出嚟 ga 咩?! 冇啲知識!

"冇問題? 問題咪係度囉,重話冇問題? 哎..."

做セ?! 唔抵得?! 我知~ 妳唔恨得咁多 ga 嘞!

Ruth 姐姐,

好亢奮~

Altair,

喂, 我好低調同謙虛嘅~

"見佢兩個都踩得咁行﹐本來都好想幫你講翻句好話。"

....

Blog 界好坎坷 ga.....

mokit said...

我一年無洗了。

Anonymous said...

你D blog友都幾攪笑wor~
我都差唔多一年無洗牙了.
係時候要洗洗牙,做返個靚女先得.
haha ^^

梁巔巔 said...

Mokit,

.... 我耐過你.

另, 嗰個牙醫話最好1 ~ 2年洗一鑊.

Joey,

佢哋好可愛 ga! 特別係嗰個阿支阿 jor 阿 fa 嘅風 _ 子!

"係時候要洗洗牙,做返個靚女先得."

啱嘞! ^~

Ruth Tam said...

What's 亢奮?

梁巔巔 said...

亢奮 = 興奮 (勁過)

Anonymous said...

嘩!!!
"亢奮 = 興奮 (勁過)"
文人即係文人!我上次都已經想問你點解ga喇!haha
另,你得閑去睇我10月20日的blog呀!thanks