Monday, December 26, 2005

北京填鴨


昨天晚上看電視,又見到食神~ 肥滔講飲講食。今次介紹我非常鍾意食嘅北京填鴨。

原來北京填鴨用純種北京白鴨嚟「填」。牠們細個嘅時黃 kum kum,好可愛。等到長大啲,成熟咯,啲北京鴨仔就發達,因為商人為了增加產量,就喺飼養場同 oD鴨鴨實行一夫多妻制,呵呵呵!聽講話一年仲生到二百幾隻鴨蛋!真係努力。

平時啲鴨除咗努力「做」,就係努力食。其實牠們唔想食都唔得,因為那些商人會用一個實在元始粗糙嘅機器 (同法國餵鵝肝嘅提供者朗德鵝嗰技餵食鎗冇得 fight!) 去強餵佢哋喎!見到一隻一隻肥肥白白嘅鴨鴨在一條狹窄嘅通道排隊等人用嗰枝嘢強灌飼料入佢哋個胃入面,嘔!!!!慘呀~~~

等到有番咁上下日子,再長大啲,係時候被人食咯。見到嗰個肥滔同個女主持,嗰頭話 oD鴨仔好得意好可愛,嗰頭就一路又話好味好食,又話要加啲蔥白、青瓜絲、蘿蔔絲、及醬黃瓜等調味會仲加正啲個食 o緊牠們嘅滋味樣。。。。好正!

講真,睇肥滔介紹食,個人認為正過那個李純恩及一眾呢方面節目嘅主持,精彩度更比蔡瀾猶有過之。尤其是睇到佢食嘢時嗰個 high 樣,你就會明白,辛苦搵來志在;幸福快樂其實好簡單嘅道理。

北京填鴨製造方法~
親自動手,亨受入廚樂,不妨一試這道用料簡單的菜色,讓你嚐嚐當酒家大廚的滋味。


材料﹕
填鴨一隻


調味﹕

醃鴨肚用料:八角一粒;花椒一茶匙;紹酒二湯羹
鹽二茶匙。
搽鴨身用料:麥芽糖一湯羹;白醋二湯羹;紹酒一湯羹;生粉一湯羹。

烹調方法:
1. 鴨要在翼底開洞,將腸臟拉出,洗淨,滴乾水分。2. 將鴨肚之用料全部倒入,然後將鴨吹漲投入滾水內十分鐘。3. 將搽鴨身用料拌勻搽於鴨身,即掛在當風處吹五、六小時。4. 將油鑊燒熱,即可將鴨放入炸至金黃色。

23 comments:

Garfield said...

LDD, you are making me hungry=P

Hyacinthus said...

北京填鴨製造方法~???

自家製造好難架.你識咩?

巔巔, 斷估唔係你親自教掛 :D

梁巔巔 said...

CR,

Come HK, eat HK Peking Duck. ^~

風信子,

整唔難; 但要整得好味整得地道就超難.

"斷估唔係你親自教掛"

未整過喎. 妳出鴨我出調味料試吓整好唔好?!

Hoooooooo!!!!!!!

Hyacinthus said...

"未整過喎" ???
都知既啦,咁麻煩你又點會有心機呢? 整得唔好味整得唔地道, 要自己食晒成隻? 好慘既...

"妳出鴨我出調味料試吓整好唔好?!"
吓,係你係度教整北京填鴨唧哦,點解要我出鴨呀??? 你都傻既...

梁巔巔 said...

"都知既啦,咁麻煩你又點會有心機呢? 整得唔好味整得唔地道, 要自己食晒成隻? 好慘既..."

o胡~~~~~ 揾日決鬥吖~!!!!! 睇吓邊個整嘢食整得好味 oD~!!!!!!!

我唔怕妳 ga!!!!!

打打打 放死光
煮煮煮 落油鑊

Hyacinthus said...

"揾日決鬥吖~!! " ???

"打打打 放死光 煮煮煮 落油鑊 "

-_______________________-!!!

巔巔,你鎮定d好哦...

梁巔巔 said...

Heeeeee, 鵝好鎮定 & 冷靜.

程霜 said...

wanna ask: "將鴨吹漲"? I know this for long but HOW? Have you ever try to blow an odd shape ballon? EXTREMELY difficult. I really want to learn this trick from LDD when I come back...

梁巔巔 said...

"將鴨吹漲"?

Haaaaaaaaaaa!!!!!! 呀哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!

笑死啦我就嚟!!!!!!!!!!

"I know this for long but HOW? Have you ever try to blow an odd shape ballon? EXTREMELY difficult."

Haaaaaa~~~~ .......成句仲好笑!!!!! Haaaaaaa~~~~~~~~未笑完~ 唏, 你有冇睇我同風姑娘 oD留言 ga?! 我都話未試過整呢味嘢咯. 嗱, 等你番嚟我哋3個一齊"將鴨吹漲". 到時有風~~~~~~ 信子幫手呀!!!!!

哈哈哈哈~~~~~~~~~ Hoooooo~~~~~~

笑成咁, 而家點瞓?!

呀哈哈~~~~~~~

Hyacinthus said...

"我哋3個一齊"將鴨吹漲"." ???

@@ 我無呢方面既經驗哦,亦都未見識過,我都好想跟巔巔學下野,話晒佢地都比較相熟,鴨同鵝應該係同類,巔巔曰日鵝鵝鵝,斷估唔會"托手肘"咁無義氣掛,係咪?

巔巔,今次靠你啦,加油加油 :)

梁巔巔 said...

"鴨同鵝應該係同類,巔巔曰日鵝鵝鵝,'

呀哈哈哈哈~~~~~~~~~ 笑到吖~

"我無呢方面既經驗哦"

一齊摸索一起學 lor.

"巔巔,今次靠你啦,加油加油" 

喂, 妳同情聖夾擊我! 好嘢吓?!

Hyacinthus said...

"妳同情聖夾擊我! 好嘢吓?! "

夾擊??? 無呀無呀,我都無約佢,更何況我地有時差,時間上好難夾到咁得好既...

夾擊你有乜好處呀,講來聽聽哦 :)

梁巔巔 said...

"夾擊你有乜好處呀"

妳自己心裡清楚(國語).

偏心怪!!!!!!

Hyacinthus said...

"偏心怪!!!!"

-______________-!!! 記仇怪!

"妳自己心裡清楚(國語)."

我是很清楚的,只有你不清不楚 (國語)!

梁巔巔 said...

"我是很清楚的,只有你不清不楚 (國語)!"

Wa!!!!!!

Wa wa wa!!!!!!!!

風信子講國語吖!!!!!!!!!!!!!!

人哋兩文三語, 妳兩文四語 (包括妳家鄉話), 嘩~ 勁!

Hyacinthus said...

巔巔,咪死撐啦,你以為係咁二讚下我就得既啦? 等拆穿你先, 我知你重記住既, 心裡總是不順氣, 所以次次沒路可退時,就出絕招,話我係"偏心怪!!!!"

好煩呀,又要再講多次,巔巔伯伯,我心偏左架,你最好唔好企係我左邊啦,你知啦,偏落你度就唔係咁好啦,伯伯好記仇既,轉頭以為我想整古你就唔好啦,點知你會唔會打我架...

妳兩文四語???好似你勁d哦,兩文六語咿,特別係你d"鵝語",哎,吾是風也慨嘆難追呀...

梁巔巔 said...

Heeeee heeee heeee.

"等拆穿你先, 我知你重記住既, 心裡總是不順氣, 所以次次沒路可退時,就出絕招,話我係"偏心怪!!!!"

哎吔 ^~ 呵呵呵.

咪住, 妳夠話我 "記仇怪".

"巔巔伯伯"

巔巔伯伯, "伯伯"??????

嘿, 喂 >< 我似24, 25歲之嘛~ 風風嬸嬸)))))))))))))))

"你最好唔好企係我左邊啦,你知啦,偏落你度就唔係咁好啦,"

係都要企吖! 點吖?!

"特別係你d"鵝語","

-_____-........

咁妳的唔的吖?

梁巔巔 said...

風信子姐姐<---- 好靚女好好人好叻!!!!!!

程霜 said...

copy from LDD's profile:

梁巔巔

* Age: 93
* Gender: male
* Astrological Sign: Sagittarius
* Zodiac Year: Rat
* Location: Hong Kong

Age 93 既 Uncle Leung! You deserve the title of "Uncle"......

Hyacinthus said...

"係都要企吖! 點吖?!"????

嗱,你自己話咋,唔係我叫架,企係當風處好危險架,十級風位哦,吹到你老眼耳鳴,有乜後果你要自負架 :p

都話無夾過囉,哎,講真話又唔信人,咁我就全你的delusion啦 :)巔巔小心呀...

程霜,welldone,你左我右啦,齊齊夾擊巔巔伯伯.please give me five here , thanks :) hehehe...

梁巔巔 said...

打打打 放死光

等我左右開弓啦!

"十級風位哦,吹到你老眼耳鳴,"

唓, 你發夢啦! 我咁健康强壯, 邊有咁易.

"程霜,welldone,你左我右啦,齊齊夾擊巔巔伯伯.please give me five here , thanks'

嘿, 而家有啦!? 仲證據確鑿.

情霜小子, 你快 oD撥正返亂, 棄明投暗, 仲嚟得切.

o胡~~~~~~~ 可怒也! (北方山東國語口音, 軍閥嗰種)

Hyacinthus said...

"等我左右開弓啦" @@

吹水大過天,伯伯睇住身體呀,水吹得太多會變水怪架!

"你發夢啦! 我咁健康强壯, 邊有咁易."

哎,伯伯唔鍾意聽真話,我都係講事實唧,你睇?而家天已黑晒啦!好易咋...

"嘿, 而家有啦!? 仲證據確鑿"

-_______-!!! 哎,....

"o胡~~可怒也! (北方山東國語口音, 軍閥嗰種)"

伯伯又上身啦,今次玩大左tim....
都話後果自負既啦,係都唔聽人講...

梁巔巔 said...

^~