Tuesday, July 11, 2006

突然驚喜~


自去年十月與 Amy 及她的丈夫見過面,便一直沒怎聯絡,這已是我跟她一向的習慣

上兩個星期,她打電話給我問一些資料,然後她說:「我七月生了!」

!!!!

前兩日,她再告訴我誕下了一個男嬰。

恭喜晒!!!!

驚喜交集!

驚的是原來時間,真的可以蘊釀,發生很多很多事情。永遠讓您嘆為觀止。

喜的是每一次有真正朋友結婚和有孩子的時候,我都會為感受到他們的那一份喜悅而不期然令自己的的動脈快樂地加速運行。開心。

回想與 Amy 十多年的友誼歲月入面,大家都經歷了不少風浪,有著自己的際遇,但彼此的交往從未中斷過。當中,有著大家的付出、珍惜。友誼、感情仍在發酵之中。今天,她有他們的孩子了,感覺除了好替他們開心,還很有趣。與好朋友嘅子女又做 friend,一定好好玩!

Amy & Sherman,恭喜!

A ray of hope flickers in the sky
A tiny star lights up way up high
All across the land dawns a brand new morn',
This comes to pass when a child is born.

A silent wish sails the seven seas
The winds of change whisper in the trees
And the walls of doubt crumble tossed and torn,
This comes to pass when a child is born.

A rosy dawn settles all around
You got to feel you're on solid ground
For a spell or two no one seems forlorn
This come to pass when a child is born.

It's all a dream, an illusion now.
It must come true some time soon somehow
All across the land dawns a brand new morn
This comes to pass when a child is born.

When A Child Is Born 試聽

8 comments:

愛美 said...

"與好朋友嘅子女又做 friend"
我知我得架! ^^ (我有呢Dfriend la!)

另外, 我同好朋友 D阿媽都好friend 架!

Hyacinthus said...

嗯,這就是諸朋久友! 難得!

我也期望n年後的你,雖少了聯絡,也會偶然來電告知近來安好,已成家立室,膝下有隊德國足球 :)

梁巔巔 said...

愛美姐姐, 果然人見人愛 ar ha~

風信子,

"我也期望n年後的你,雖少了聯絡"

Heeee, 難 oD喎! 除非妳唔喺 HK 或者我喺外地, 如果唔係, 唔 call 妳都難!

"膝下有隊德國足球"

我有2仔1女已經好滿足~ AhHaHaHaHa!

Birgit said...

點解係2仔1女,唔係2女1仔或其他組合?

梁巔巔 said...

2仔1女最 perfect!

冇是非又團結.

而且, 仔生多一個, 冇咁易寵壞~

至於女, 寵壞冇所謂. 適當嘅刁蠻, 仲正!

我一定女多過仔. 女得意又好玩, 又會嗲我. 但仔一定要有, 唔係蝕本, 家產冇人承繼-------> 如果有大把嘅話.

Birgit said...

適當嘅刁蠻->冇所謂?同意.
寵壞了的刁蠻=適當嘅刁蠻? 嗯,祝你好運:)
家產一定係仔先承繼得?你都幾...

梁巔巔 said...

補充:

寵得嚟壞得嚟刁蠻得嚟係無傷大雅嗰種. 好似黃蓉咁. AhhhhhhHooooooooo~~~~~

"家產一定係仔先承繼得?你都幾..."

Ai~ 妳攪錯嘞. 女都有得分. 但仔一定分多 oD. 10蚊, 7.5蚊分畀仔, 2.5蚊分畀女.

Birgit said...

哦~~~~~唉