Wednesday, June 21, 2006

砂碢雲吞雞~


前幾日本來諗住包正宗北方水餃,但買唔到韮菜,您哋知嘛,正宗北方水餃,冇韮菜,就等於冇咗靈魂。雖然,有水餃係用白菜,但總係覺得唔係嗰回事,口味問題啩。白菜水餃味清,爽口,唔啱我。韮菜水餃,味濃馥,口感充實溫馨,啱我!

包唔到水餃,於是轉包雲吞。我好忠於自己,唔會欺場,梗係~ 自己食番噃!所以,落重料,包咗木耳豬肉大雲吞。

豬肉啄碎再攪爛,木耳切粒或切絲,加鹽加糖加生抽再整兩隻蛋撈呀撈,撈呀撈,係咁攪,掂~ 之後包。

包好後,放湯 (水滾後放 oD木耳大雲吞落去煮8至12分鍾就掂。)、乾食 (煮熟後唔要湯,用麻油加豉油加辣油點啲雲吞嚟食。) 或乾脆叮叮佢哋,都得。

不過我呢,呵呵呵,上述食法滿足唔到我,所以有今鋪呢個砂碢雲吞雞!勁哩~

雞皮滑滑 (第一個「滑」讀陽上聲,咁先得鏗鏘。),雞肉嫩嫩又白白 (白白,醒目咯喎。),雲吞啲皮又吸收咗雞湯嘅美味,啲雲吞味呢,又相向咁融入咗去整煲嘢度,美食一體化!!!!

媽咪好嘢!但各位,oD木耳大雲吞禾包嘅。注意。

8 comments:

Birgit said...

嗯,餃子呢,我也愛吃韮菜餡的,地道一些.

仲有,點解又係食咗一半先記起要立此存照?
可怜嗰煲雲吞雞,塘(湯)水半涸.

Ruth Tam said...

You have so much good food all the time. So envy.

Carrie said...

我都好想食...

Xavier said...

德國連勝三場...happy啦!!加上人腳夠齊,高露斯、波力克有態,又冇乜傷兵,有能力殺到入決賽呀...

梁巔巔 said...

birgit, 因為我每次一見到 oD美食已經咩都唔記得, 忘晒形囉~

Ruth 姐姐, 唔駛羨慕 & 妒忌! Kee keee~

Carrie, 等有機會煮畀妳歎~

Maggie, 妳有機會試吓煮啦! 唔難. Din can cook, so can you! 呵呵呵~

xavior 兄, 呵呵呵, 大家咁話!

lala, "我都係鍾意食韮菜餃多於白菜餃呀" 識食 ar ha~

"auntie好叻呀"

喂, oD木耳大雲吞禾包的!!!!!!

梁巔巔 said...

Heee heeee, 識貨 ar ha~ 妳幾時番呀?

史路比 said...

我都識!kekeke...
咩你冇包俾carrie食咩? 哎吔~~~~~

梁巔巔 said...

梗有~