Saturday, May 20, 2006

總要定~


Hooooo~~~~ 嚟啦!有幾唔開心都好,一齊扭番個 rock 先!人生不停轉呀轉。。。。yo!總要定!

呀 呀 總要定 
呀 呀 總要定
人同電腦邊個醒

閃閃發亮當我打緊 TV GAME
看看你地誰能及我咁勁
打關斗更勁 叻過翻生馬騮精
看這兩雙哨門牙 生得多麼醒

能用怪招 我負盛名
如用怪招 招招都應

轉呀轉 轉呀轉
我可探月與星

招招都咁醒 手急眼快夠衝勁
很花腦筋我原是電腦剋星

呀 呀 總要定
呀 呀 總要定

遊戲機煞星

Music

4 comments:

史路比 said...

哈哈.. 咩歌黎架?

樂遊 said...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOO......電子神童呀
大哨牙的神童呀

胡渭康主唱

Ruth Tam said...

Thanks for arranging the gathering. Had a very enjoyable evening.

梁巔巔 said...

^^