Friday, May 19, 2006

再遇歡聚蘭桂坊~


已經好耐好耐好耐冇去蘭桂坊 walk。

以前,講 o緊好多年前,蘭桂坊仲未咁街知巷聞嘅時候,有一次 (好似係中三嘅時候),港台嘅五菱鏡介紹嗰度。自己細細個就好鐘意一啲小街小巷嘅地方,其中尤以歐洲小鎮嗰種最嚮往。那晚一睇,嘩,唔得掂!於是即刻問爸爸究竟係咩地方,點去。知道之後,幾日後就走咗去行咗 round。

好正!嗰陣嘅佢,簡直係黃沙大地中嘅清泉;俗世中嘅迷離境界;喺都市裡令人沉醉一刻的一股幽香。她盡頭的 Mad Dog (多年前已被整楝拆掉!建咗一棟與現在新起大廈一般模樣,校服式的高樓大廈。)、Post 97同 California 等那時只得呢幾間嘅 bar 及 eatery,全部都那麼勾人攝魂。

嗰時,迷佢迷到專登搭車出去,行一行,打開 Mad Dog 幢門「裝一裝」(嗰時得嗰15歲,唔「減」入去,驚好貴。),就心滿意足咁番屋企。

大個咗後,就成日去。曾經在那裡留下不少回憶。但漸漸,大概23、24歲左右,感到佢變得俗氣熏天,完全失去咗那股幽香、典雅。於是就再也沒再迷戀,亦極少再踏足她每一吋地方了。

一笪地方,若出了名,再繼而成為了焦點,她的遭遇只會是難得的保持性格。或如蘭桂坊,落得星光燦爛,卻失去自我,庸脂抹粉的蒼顏。

一處地方,重要的是同甚麼人去。其他的,並不那麼重要。是的,正如前兩天,星期二那個晚上,我和他們的聚會,就在蘭桂坊過了一個難忘的晚上。

不得不記下。霜,你嗰晚好公子哥兒;Bee,妳好靚;Sheta,妳把聲唔做 DJ 實在嘥料;Danny 哥,你勇闖蘭桂坊好攪笑!

真係好正!Posted by Picasa

6 comments:

Carrie said...

公子哥兒?點解呀?
好靚 - 一向都係!

ChecheBee said...

DD: 傻瓜, 你都好正 ...

Carrie: i love ur new hair, u look great too ^^

Anonymous said...

MAD DOG拆了?大學時常和同學去,白天,吃鮮菜沙拉,感覺很歐洲...

梁巔巔 said...

Bee,

Hee heeee, thank you so much ar))))

舞神,

!!!!!!!!!!!!!!

有知音啊!!!!!!!!!

坐喺露天嗰 part 正到暈!

有一天, 我試過喺過到唱歌..... 而家諗起都醉~

http://victorvictor.blogspot.com/2005/11/jan-recall-mad-dog-youve-lost-that.html

Ruth Tam said...

I still like LKF, even it's now different.

史路比 said...

我只會係日光日白去;夜晚呢,呢度好多人,又烏煙瘴氣...