Tuesday, March 14, 2006

皇子復仇記~


大家知唔知咩叫做「靜物素描」?

請看左右兩幅圖。看啦~~~~ 看吧~~~~~ 看啦~~~~~ 慢慢看,細心地看吧~~~~

左邊呢幅相信大家仲記得小弟前幾日登過出嚟,就係幫我嗰棵(情人草) 食人花 ~ Love You Forever」拍下嘅沙龍。而右邊嗰幅就係網上找回來的素描畫相片。

看完了吧~

~ 我影嘅係咪好似兼好有靜物素描 feel 哩~~~~ 我係唔係影得好掂呀~~~~~~~ 哈哈哈!多謝大家識得欣賞。您哋好有 taste~ 呀~ 有品味!

不過呢,有人話,佢話,我影到好似影 X 光片咁~ 兩塊大大的葉十足十左肺右肺;用嚟比佢身體攀爬的矗立著嘅筷子係人嘅脊椎骨;旁邊幼幼嗰條枝身就好像人嘅食道及呼吸氣管喎~

呢,佢仲驚我唔夠清楚害怕自己形容得唔夠細緻,嘿,仲刺激我!如下:「I don't cheat you。 let me show u what it looks like in reality。it likes a X - ray slide of a human organ。stick = trachea and leaves = lungs

呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~~~~

仲慌死唔夠全神,留條有照片睇嘅 link !

want to have a close look?hope it not disappointing you,are you ready?Go。。。。(條 link 請見留言個 Box)」

o胡~~~~~~

激唔到我嘅。。。。您哋唔覺得似 ga 嘛。。。。係唔係吖?!!?!我知您哋實覺得我影得好 elegant !Thank You~

我知嘅~ 佢唔抵得我影得出 oD咁詩意咁正嘅相同妒忌我棵「食人花 ~ Love You Forever」快高長大 jar ma。

o騎 o騎~ 我好好人嘅~ 我唔會講佢係邊個嘅。

順便恭喜吓 ----> 風信子先:「花神風信子呀風信子,恭喜妳啊!妳棵西瓜『終於』發芽啦!好嘢!好嘢!」

呵呵呵。

24 comments:

Hyacinthus said...

DinDin, have to inform you a minor issue. You post the wrong link that your readers would be unable to have a closer look of the pics. Attached please find my update. Take care!

http://www.vet.purdue.edu/bms/nour/bms520/content/images/intro_lung.gif

梁巔巔 said...

......

咁好死提醒我嘅......?????

Carrie said...

「靜物素描 feel」?「影得好掂」?「欣賞」?下?!唔係掛?!

我覺得風姐好arm!

梁巔巔 said...

Carrie,

"風姐" ?!??!! 哼~

舞神,

妳冇 taste! ><

鳥飛,

好好人, 好有品味, 好有氣貨! ^^

舞神, 嘿, 學吓人! >_<

Hyacinthus said...

Apsara,無錯,英雄所見略同, 囉囉嗦嗦成個婆仔咁,婆仔復仇記 !

梁巔巔 said...

人多蝦人少吖!!!!!!

豺狼當道......

"花神舞神冇啲 taste, 朋比為奸我唯有食自己" Heeee.....

o胡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

鵝係靚仔!!!!!!!!

風巔信霜 said...

吓?豺狼當道...... =.=”

我都覺得carrie好arm!知善惡明是非乃做人本份 :)

梁巔巔 said...

喂, 妳懵咗吖?! 用風巔信霜留嘅?!

烏啄啄!

Ruth Tam said...

LDD: Take it easy. Different people have different tastes. Diversity is good.

愛美 said...

哈哈, 你棵植物都幾別緻呀!
不過同風信子的圖片又真係十個似wor!
好罕有架!

梁巔巔 said...

愛美,

"哈哈, 你棵植物都幾別緻呀!"

梗係~

"不過同風信子的圖片又真係十個似wor!
好罕有架!"

哼......

舞神,

喂, 妳條 link 唔得 wor~

"真是...留言都不能用表格,我整了個分析表給你看到底件事發展成點,惟有將那表格化做JPG,再貼在我那裡,你最好今晚就去看,我明早開工前要刪的...
給巓巓看的分析表

也歡迎各路姊妹去看我的分析對不對...婆仔巓根本不知自己在發甚麼爛渣...:D"

ni kung sha mi? Wa tell bor?!!???

yil!!!!!!!

梁巔巔 said...

唏! 留咗言 tim la!!!!!!!

Hyacinthus said...

Apsara,事實往往勝於"鵝辯", 你真係細心,為了"鵝"之心事,特意為"鵝"花花心思,做個小分析!

不過,我忘了告訴你,"鵝鵝"語文能力較強,數字分析嗎?真係水水地,真擔心"鵝"未必懂得你的心意~

梁巔巔 said...

嘿! 唔驚妳哋嘅.

正所謂正氣昭日月, 大義凜乾坤呀我~

等我左右開弓!

妳兩個同一鼻孔出氣呀而家?!

Hyacinthus said...

巔巔: 鵝係靚仔!!!!!!!!

apsara, 你眼大睇過籠啦, 巔巔成日都自吹自擂架, 日日都話我知--鵝係靚仔! 鵝好靚仔! 咁我咪知佢係隻-- "娘"兼有H5N7菌既鵝巔巔囉, 不過, 呢隻鵝就好些少, 未有感染H5N1 既跡象, 重識得種植物, 以及找素描畫...

"快再去寒卜看,我列出那些招數,招招都適合鵝的呢;)"
真既? 等我去睇睇先...

梁巔巔 said...

鵝好靚仔.

Hyacinthus said...

鵝真係咁靚仔???

三思哦...

梁巔巔 said...

唔駛

Hyacinthus said...

唔駛三思哦? 噢, 咁你唔好走開啦, 乖乖地留係度等我..

我而家就去找衛生署以及漁農署有關官員先,不用害怕, 佢地好專業架, 會先俾個籠你休息下,再幫你用消毒藥水洗白白, 再幫你免費身體檢查,最緊要的是用口吹你個pat pat,then... (哎呀, 太details一時醒唔起tim)

唔緊要,你乖乖地留係度等我呀, 唔好走開呀...

"可以賣比大家樂" ???
佢地有興趣咩?唔怕做壞個招牌咩?

梁巔巔 said...

抆妳哋一於攬住齊死....

"佢地有興趣咩?唔怕做壞個招牌咩?"

生意好到做唔切!

梁巔巔 said...

"如此貨色當然不能給人吃啦,作孽啊..."

點都一定正過妳吖!

Hyacinthus said...

"生意好到做唔切! " =.="
"點都一定正過妳吖!" @.@

吓? 巔巔,乜你真係有咁既打算架? 咁,你想點煮自己呀?"鵝"有好多種做法既, 不過駛唔駛問問大家樂既大廚先呢? 可能佢會俾d專業既意見你, 煮到你好好睇睇咁...

咪住, 應該通知衛生署以及漁農署有關官員先, 幫你身體檢查先? 唔係哦, 要通知carrie先哦, 如果carrie唔俾你接呢個job既話, 咁咪得個講字? 哎呀, 突然好多野要做tim.......

梁巔巔 said...

"我而家就去找衛生署以及漁農署有關官員先,不用害怕,"

冇怕過喎~

"佢地好專業架, 會先俾個籠你休息下,再幫你用消毒藥水洗白白, 再幫你免費身體檢查,最緊要的是用口吹你個pat pat,then..."

妳咁清楚嘅?! 唔通..... 哎唷!

"再幫你免費身體檢查,最緊要的是用口吹你個pat pat,then..."

唔係 fa?! 妳幫我? 我驚冇菌變有菌喎! 呀哈哈哈哈哈哈哈!

"唔緊要,你乖乖地留係度等我呀, 唔好走開呀..."

驚妳吖!

梁巔巔 said...

"吓? 巔巔,乜你真係有咁既打算架? 咁,你想點煮自己呀?"鵝"有好多種做法既, 不過駛唔駛問問大家樂既大廚先呢? 可能佢會俾d專業既意見你, 煮到你好好睇睇咁...

咪住, 應該通知衛生署以及漁農署有關官員先, 幫你身體檢查先? 唔係哦, 要通知carrie先哦, 如果carrie唔俾你接呢個job既話, 咁咪得個講字? 哎呀, 突然好多野要做tim......."

超!