Monday, March 13, 2006

「一流節目」~


呢個世界真係~

喺域多利道嘅域多利監獄,因就快要結束「營業」,列為歷史文物古蹟,故最近推出咗,登!登!登!登!入去玩套餐!

有咩玩?!入到去,親愛嘅您可以著住件監躉先有得著 (先會著) 嘅囚犯衫 (唔知係咪黑白間條?),裡面嘅工作人員 (獄卒?!) 就會先同閣下影番幅紀念相,等跟住自己開心自願地走入去監倉坐完一陣,並享用監犯先有得食嘅日常餸菜便飯後,您就可拎住幅英偉美麗玉照番屋企,自豪得意咁話比人知,証明自己坐過監。

成個節目盛惠 HK$800~

朋友,HK$8,您會唔會制?

呢個世界真係。。。。真係咩~ 都有!五花八門,各施各法,你精我都精。。。。

3 comments:

Hyacinthus said...

政府當我們是大傻瓜 @@
不如咁呀,我俾HK$800佢,佢俾個塊地我呀!

梁巔巔 said...

直頭啦! 佢哋都黐線嘅!

玩到冇嘢玩都唔玩啲咁嘅嘢! 好玩唔玩玩做監躉?!??!!! 唔駛 $ 都唔制啦!

不如掉番轉, 入去比 HK$100 (HK$800佢哋唔值~), 啲獄卒會掉轉頭扮監躉, 做番同樣嘅嘢, 咁我諗我或者會考慮吓去玩.

Ruth Tam said...

There are always crazy people around.