Friday, March 10, 2006

哈哈。。。。嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚~


其中一位留言朋友~ 肥鴨曾留言話:「嘻嘻。。。。你係咪真係想知你棵嘢係咩東東先?根據佢外形,我都曾經種過。佢應該會愈長愈高,然後會頂到上天花板。你要有心理準備。。。。哈哈。」

一啲都冇錯呀!呢棵不知名植物,眨吓眼之嘛,嘩,喺兩塊巨葉中間生出嚟嗰條「迴旋式一柱擎天」,已長高到接近冷氣機開關位置。更出乎意料竟結出果子嚟喎 (見右圖)!而且,喺中間身體部份亦不斷長出新的綠葉。

犀利~

不過,喺我影佢嘅時候,將佢左繞右矯,一唔小心折曲了少少佢嘅枝身。。。。好驚!會唔會有事?!佢會唔會死?!

「難尋進退失方寸 前途生死 我亦難判斷」。。。。

嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚~~~~~

8 comments:

Hyacinthus said...

喂,呢個唔係果子嚟喎,袛是新開的苞,內裡應該是葉子,新的葉子呀...

"會唔會有時?!佢會唔會死?!"

唔知道,我個朋友棵就是如此,生的太高,最終一命嗚呼,那就咁種死左!生有時死有時,你都係隨緣啦...

小何娘子 said...

哇哈哈哈哈,风子期待它长到屋檐的那天!

Sheta said...

可不可以長過來對面海? :P

Anonymous said...

難尋進退失方寸 前途生死 我亦難判斷....似是陸小雞,決戰前夕的歌詞噃?襯絕

梁巔巔 said...

風信子,

唉~~~~~~~~~~~~~~~~

风子, sheta,

多謝支持它!!!! ^^ 我而家只係希望它唔好死.....

kineyi,

咦~ 識貨喎~

冇錯, 係陸小鳳之決戰前後插曲~ 決戰前夕.

好鐘意呢首歌!

http://victorvictor.blogspot.com/2005/09/od-od-od-od-o-hooo-11-x-mas-x-mas11-x.html

Anonymous said...

呢棵嘢本身有意思架---係LOVE YOU FOREVER-所以佢會不停長高.我個棵就無斷,不過仲衰生咗蟲.佢生命力好強,屈咗小小應該無大礙,唔駛擔心喎.不過佢再長高啲嘅話可能頂唔順.你揾啲繩幫幫佢囉.^O^

梁巔巔 said...

肥鴨,

"不過仲衰生咗蟲."

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

吓!!!!! 一條條嗰啲呀????!!!??? 我最驚一條條嗰 oD蟲 ga la wor!!!!!!!!!!!

.......

Hyacinthus said...

哈哈哈.....