Sunday, February 12, 2006

語言怪談(一)


很久前收過一電郵,很有趣搞笑。可惜那時自己還未寫 Blog,未能記下。今日又再收到了,現立刻把其記下登出,精彩內容如下:

正宗潮州菜館內。。。。

客人:「伙計,有咩好介紹呀?!」

伙計:「食老鼠拼盤啦,有老鼠蛋、老鼠腸、老鼠豬耳,但冇老鼠鵝哦~」(滷水拼盤 )

入境處。。。。

遊客:「要睇新款證定畜牲證呀?」(身份證定出生證?)

數碼通。。。。

遊客:「呢個管睇到雷電嗎?」
售貨員:「唔會!好安全 ga。。。。」
遊客:「無雷電顯示功能嗎?!」(來電顯示)
售貨員:「手機唔駛用避雷針 ga 喎~」

遊客:「柯冀 (okay)。咁我部手機可唔可以出煙先?」(trade in)

豐澤電器。。。。

A 遊客:「請問呢部電視機有冇電視框呀?」(Discount)
售貨員:「當然有啦。」
A 遊客:「咁電視框幾多錢呀?」
售貨員:「唔好意思要成架買,冇得要個電視框架。」
B 遊客:「請問忍忍支係 『ben』?另外呢度有冇死守間?」(影印機、洗手間)

髮型屋。。。。

髮型師:「小姐想點剪呀?」
小姐:「師父,同我剪得多神似 oD!」
髮型師:「已經好神似嫁喇喎?!」
小姐:「唔係神似,係要有神似!」(要有層次)
髮型師:「小姐想做 oD咩顏色呀?」
小姐:「我想做好似森林咁嘅色!」(深藍色)
髮型師:「森林??」
小姐:「係呀~」


哈哈~~~~ 真有趣呀!我並不是取笑說廣東話不正的人;亦沒有歧視中台兩岸的同胞。這只是從客觀事實感到好笑而已。

更何況,我自己也曾在異鄉發生同樣類似事件。今每想起,都不禁會會心微笑。明天自揭「威水史」與各位共享。

4 comments:

Hyacinthus said...

咿,同你有得揮哦. dindin 下次來篇鵝文,睇下有冇人咁醒睇得明. :)

梁巔巔 said...

起碼有妳睇得明啦! 嘿~~~~ 騙子, 唔話過答案比人知.

好辛苦呀~~~~~

Andy said...

This is really good. trade in...hahahahhaha

梁巔巔 said...

Keeeeee keeee~