Sunday, February 12, 2006

驚驚!食人花?


幾日 jar 嘛,嘩!嘩嘩!大得咁快!「她」已經堅挺地矗立於罐內泥土上,好開心!

之不過。。。。人哋種嗰啲就鬼死咁的的式式、嬌小玲瓏。佢呢?佢嘅外型,有時睇落有少少驚,點解咁似細路仔時睇嘅童話入面 oD食人花嘅?!

花神問我買嗰時有冇問係咩花,例如係蕃茄和怕醜草之類。。。。我唔知要問、唔知有得揀喎!我剩係知有得揀刻喺種籽上面嘅字 jar 喎~ 我揀咗「No Smoking!」。

希望開出嚟嘅係靚嘅植物啦。唉,我第一次種 ga 咋,咪傷害我。

物似主人形。。。。我頭都好大。。。。

5 comments:

Eden said...

哇! 长大了吔! 但好象头大身小哦!

梁巔巔 said...

係啦....好鬼怪....

Hyacinthus said...

"物似主人形。。。。我頭都好大。。。。"

哈哈, 呢句說對了?
頭大?身細?咁佢d skill咪好厚囉?

史路比 said...

No Smoking ar? gum ying gei? kekeke.. 係罐頭植物呀?好大種架,所以我唔要囉,因為我鐘意mini既野~

"物似主人形”<== 唔,想像得到啦!呵呵!!

梁巔巔 said...

風信子 + 史路比,

....神奇兩女俠?!??!

..今次放過妳哋..