Monday, January 16, 2006

精神可嘉


精神可嘉~ 唱歌

好害怕但又好佩服有啲人唱歌唱到好似叮噹裡面個「忌安」咁,都當正自己歌喉冇得彈咁全情投入獻唱,仲要係唱大廳喎,唉。

不過,若係求婚或示愛嘅時候,敢去咁樣嘅話,yo!精神可嘉吖!嫁比佢愛佢啦!

精神可嘉~ 煮嘢食

見到 ivor 兄最新 post 出嚟嘅傑作 & 該篇留言,呵呵呵,弟一,我要鼓勵一下佢!ivor,精神可嘉吖!呵呵呵呵。第二,除咗「呢度無快餐叫喎! 不如去 vxxxxxvxxxxx.blogspot.com 睇吓果間餐廳個 "靚仔"o岩唔o岩?」(此乃該篇其中一留言。Heee heeee,靚仔喎!) 之外,乘機宣傳下,仲有呢度。第三,想問。。。。ivor 兄,果碟係咩嚟?

比 oD心機,試多幾次,慢慢您就會~ 得!得!得!

點都好,肯煮嘢食嘅男人,都係有情趣嘅真豪傑,真男人!

Hooooooo~~~~

精神可嘉~ 操得更 Fit (統一六國)

唔駛多講,過農曆新年~ GO。今舖一定得!

精神可嘉~ 鬥志

總括嚟講,總之做咩都要講~ 鬥志。

Here we go!

試聽

5 comments:

Ivor said...

大哥,兩碟[新作]係我老婆煮呀! 仲未有名堂喎! 不過真係好好,好好食!

我唔識煮餸,但我會買餸!

p.s. 我外母經常都問我老婆點煮餸呀!

" 唔該一個"靚仔",快!"
仲有, Carrie 其實想食白飯(靚仔)一碗!我想佢去: http://victorvictor.blogspot.com/2005/12/blog-post_113549859480895036.html 果度睇吓咋!

梁巔巔 said...

吓?!!!! 你唔講! 我以為係你煮 ga!!!!!

哎唷! Sorry! 同阿嫂講喎!

^^

Ivor said...

BTW,點解食火煱會有白飯o既? 我冇睇錯嗎?

Ivor said...

有一次我老婆放工晏o左...我煮o左三碟佢煮過o既餸...
結果我地都食晒!

梁巔巔 said...

你都覺得古怪?!

係佢 Mum 煮嘅楊州炒飯.

打邊爐有炒飯.....