Wednesday, December 14, 2005

戰士回歸

有樣自己都唔想嘅嘢,就係好多時一有病,啲感冒菌就會唔知點解入落個肚度。

肚瀉咯又。

大家識我到而家,都知我咩料啦,Flu Fighter 嚟 ga 嘛。我基本通常一般嚟講都唔食藥住嘅,因為喺本人嘅三大絕招之下,oD他媽~~~~ 的感冒菌多數都會向我低頭被我啲強壯嘅白血球消滅。

呢次,yo!戰士回歸,睇住我遲啲點喺度 yeah yeah yeah。吼,各位唔駛擔心我,I remind you all,I'm a Flu Fighter。

而且,疴吓都好呀。疴完好番之後,人都清減 oD,樣更靚仔啲!

世貿會議

本來我會勁插,但由於我角色唔方便講,故只講一樣事實算了,就係未見其利,已有其害,附近啲食肆損失慘重。

大家保重

各位,由凌晨開始,未來幾日氣溫會寒冷,係勁寒冷!大家穿多點衣服,小心身體。唔好學我做戰士吖!保重。

6 comments:

Hyacinthus said...

哎, 舊事重提, 你都係小心小心, 咪要carrie 照顧你轉頭呀, 天氣涷, 你嘅三大絕招都唔知 work 唔work. 都係搵醫生傾下啦!

梁巔巔 said...

疴到腳軟.

多謝關懷.

Ruth Tam said...

Take care.

Guess you are okay. You can still tell jokes.

Sunshine said...

多多保重

程霜 said...

ai-ya!
your turn.....
get well soon la.
"siu-sum-yam-sik!"

梁巔巔 said...

多謝各位關心. ^^