Tuesday, September 20, 2005

抗菌戰士

呢幾日感冒菌作怪,又係時候訓練吓自已嘅白血球。在一開始趁情況還未惡化,施展我的兩大絕招 (1. 食必理痛;2. 狂飲水後再隊 "齋啡" ),都唔駛用最後驚天一式 (沖完勁熱水涼之後用垃圾袋包住自己然後再上床用厚棉被蓋住瞓一晚),而家情況已好番8成。I am a Flu Fighter!Heee heee~ 吼~~~~~~~

女人。POWER

女人 POWER,絕冇花假!

慘被風信子、冬冬。 。。。

。。。。 (仲怕緊,唔敢出聲呢。) ^~

喃嘸喃嘸訶尼陀佛~~~~~~~~~~

求讖

今日有個舊同事同我講話萬佛寺 oD讖好準,叫我去試吓。嘿,我仲駛セ求吖~ 自己睇紫微斗數都夠。不過呢,若然經過都會試吓嘅。

最憎

出面做嘢真係好X多小人!冇錯,呢個世界係現實,但並非每一秒都要做到爾虞我詐、無須時刻都要阿諛奉承吧?!不#知所謂。

如果係啲鱷魚大蠱惑,我都仲有 oD欣賞佢哋嘅道行。但係嗰 oD成日剩係識得搞小動作、擦鞋、做晒 oD損人不利己,好似條毛蟲咁躝吓躝吓嘅小丑,我就一 oD都睇唔X起。

午夜夢廻,他們會否因為自己的卑劣醜陋嘅德行而自我感覺難堪呢?

遲 oD十足狀態,我要等嗰 oD小人知道咩嘢叫~ Shame!

20 comments:

Carrie said...

小心身體耶!

Hyacinthus said...

巔巔你有病就要睇醫生,唔好係度語無論次!
乜鬼抗菌戰士?必理痛+齋啡好傷胃架,用垃圾袋包住自己?第一次聽咋,咩呢架?容乜易死左都唔知發生乜事架?唔好搞到感冒菌上腦,做左李傻傻呀~~

女人 POWER,絕冇花假?慘被風信子、冬冬?你講緊咩呀,唔好係度含沙射影哦,我只係知道有錯要認,打就咪企定.邊位得罪你呀?有無檢討下自己呀?

自己睇紫微斗數?吓,你都有興趣架?紫微星相都有研究,喂,你點睇架?人少少,講來聽下,我地可以開個topic講下 :)

唔阻病人休息,請請 (唔俾的人找藉口:P)

梁巔巔 said...

慘.......

"用垃圾袋包住自己?"
真係 ga~

"紫微星相都有研究"
但我唔係神棍.

"女人 POWER,絕冇花假?慘被風信子、冬冬?你講緊咩呀,唔好係度含沙射影哦,我只係知道有錯要認,打就咪企定.邊位得罪你呀?有無檢討下自己呀?"
係嘅~ 大人.

梁巔巔 said...

風信子, 風信子哦,
其實想問妳好耐, 李傻傻點解?

Ruth Tam said...

Hope you are better now. Take care.

Carrie said...

你說用垃圾袋包住自己,令我想起台灣有女明星用保鮮紙包住自己想減肥的位置再去跑步‧‧‧

梁巔巔 said...

carrie, Ruth,
多謝問候!!!! ^^

風信子, 風信子哦,
......唉....... -_-

Haaaa!

angeL* said...

要保重呢。

程霜 said...

Always look at things from a different prospective:

It may be good to get sick once in a while:

Get sick so you have a chance to recalibrate your anti-bodies! Annual Training Exercise for your blood cells.
Force you to take a break from your normal routine – we all need that to balance our life.
Get sick so you have a chance to control your diet for a while – you may be eating too much. Let the digestive system rest for a little while (tune-up time)

We are so busy and so tie up with our normal routine, and so focus on so-called “make a good living” (or making $$). A lot of times we lose focus of what is the primary objective to be on earth – to live a good life, right? But we end up ruin our bodies because we don’t eat right (like instant noodle); get into arguments because we lost out temper, forgot how to forgive; driving ourselves crazy/get mad for some trivial stuff with no reason; we stay up all night and doesn’t allow the body to rest; keep looking back at those that we cannot changed anymore…… IS that something wrong here?

It is good to get sick so you are being forced to slow down and think about all these while you are in bed. To allow you to slow down and look around, to appreciate and to realize, there are so many people who walk next to you, behind you, but beyond your eyesight, who care about you. You are not alone.

Get well, when you are done with your thinking and get control of your life…..get sick is good sometimes….

Don’t we all need to be positive anyhow?

梁巔巔 said...

霜,
You're damn right~

梁巔巔 said...

樂兒,
我會了. 謝謝.
捱了這麼多年, 死不去喎. ^~

反而妳更要保重呢!見妳的工作常常要捱至深宵, 很傷身體的. 注意啦!!!

大家都保重^^

程霜 said...

巔巔: 女人發火, 非同小可嘛!
病從口入,禍從口出. 一次過,全中! 你得架哪你....小心,小心..

女人,真係…唔話得....!

梁巔巔 said...

霜,
係啦!

不過呀, 惡得嚟又幾可愛有趣.

Hyacinthus said...

嘩,巔巔,你有病呀,要休息多點,唔好想得太多啦,我地都無深仇大恨,我點會發你火咁無品先得架! 好惡咩?其實只係錯覺,你溫柔點再讀一次咪得囉,係啦,斯文的 :)

李傻傻點解?哦...
你應該同她熟點哦,你個朋友,right?
梁巔巔vs李傻傻, 梁可巔vs李也傻
哈哈哈哈~~~

梁巔巔 said...

風信子, 風信子哦,
我知吖. 我都冇誤會到. 我知妳為人係點~

多謝妳.

(我同樣温柔的說)
^^

喂, 你仲未講妳係咩星喎!

Hyacinthus said...

我從來都無話過你係神棍呀. 我自己都喜歡紫微星座,係睇研究而非沉迷!

梁巔巔 said...

風信子, 風信子哦,

我知呀~ 我真係知妳開玩笑咋~ ^^

紫微斗數, 我都係有研究呢!

Hyacinthus said...

紫微斗數, 有研究? 咁星座呢? 去到邊呀? 我有看過你留係 Aries Sign 的那一段,等我得閒開個 Sagittarius Sign 先 :)

史路比 said...

必理痛好似冇咩用咁喎.. 食左覺得好散..

梁巔巔 said...

史路比,
其實第二招, 即係勁飲水之後再隊一至兩杯 black coffee, 好 work ga!