Friday, December 16, 2005

精武英雄



呢兩日病,令我諗起健康;諗起健康呢,令我諗起強壯;諗呢強壯,就令我諗起功夫喎。

細細個嘅時候幾打得吓嘅。記得小學二、三年級時成日同啲同學仔話:「不如我哋切磋吓咯!」跟住就模倣電視、連環圖人物裏面用嘅招式對打。唔好講笑,通常都係贏嘅多!Hooooo~~~~

又試過發動同啲同學仔組成龍虎門,伸張正義 (仲記得當時同個同學仔開頭爭做王小虎,跟住爭做石黑龍)!因為嗰時嗰 oD小五小六年級嘅風紀好奸,於是我哋就組織起嚟對抗。試過有一次仲大規摸圍剿佢哋,我仲將屋企媽咪用嗰枝蕂條斷成兩截,用橡筋連一起當係李小龍石黑龍技雙節棍嚟駛。夠 pop 又夠創意!勁!

後嚟上到中學,柔道呀、「fing」春呀、劍擊甚至舞雙節棍都學過,但冇幾耐,自己突然覺得打冇用,成日打交比人打又打人,好反感。之後自己嘅重心就只向「文」方面發展。日後再詳錄這方面的輝煌戰績。

說回打交,後嚟去到美國及台灣讀書分別跟一名退役老兵和中校教官學嘢時,先明白到根本不用打,因為誠心正義,以禮代人方是王道正本。而且,打?在擂台上嗎?!要不,若情非得已,真正要做到保護自己,就係先踢佢最敏感嘅部位再一拳補在對方的下顎,保證,佢即刻瞓低。各女仕可作參考以作防狼之用。不過,對於風信子大法師就多此一舉,因為佢一唸咒,就將侵犯佢嘅人 K.O.!就 okay 呀!Hoooooo~~~~

9 comments:

Hyacinthus said...

"因為嗰時嗰 oD小五小六年級嘅風紀好奸,於是我哋就組織起嚟對抗。試過有一次仲大規摸圍剿佢哋"

 @@@___@#%$^

你同你d同學咁大攻擊性,又好搞學生運動,好在唔識你,又唔係同你同一間小學唧,如果唔係都好甘啦....

"不過,對於風信子大法師就多此一舉,因為佢一唸咒,就將侵犯佢嘅人 K.O.!"

唸咒就無啦,不過,我通常會叫d”特別頑皮既學生”去擦黑板就算,又學佢地話齋,咪俾次機會囉,咁,佢地又會俾面我,一家便宜兩家著,幾好 :)

Hyacinthus said...

係哦,巔巔,你好似未交功課哦,

想幾時交呀?俾個時間黎啦,可商量架 :)

梁巔巔 said...

"好在唔識你,又唔係同你同一間小學唧,如果唔係都好甘啦...."

我間小學係男校噃~

仲有, 我有理由相信我大過妳.....咁, 我應該係風紀 (不過風紀實冇我份!) 而妳比我管啦, 到時係妳圉剿我喎.....-___-"

"係哦,巔巔,你好似未交功課哦,

想幾時交呀?俾個時間黎啦,可商量架"

la la la la...........

咩功課呀 Missy?

"唸咒就無啦,不過,我通常會叫d”特別頑皮既學生”去擦黑板就算,又學佢地話齋,咪俾次機會囉,咁,佢地又會俾面我,一家便宜兩家著"

究竟妳係唔係兼職教夜校? 我記得妳講過話妳試過連講3個鍾......

話我知吖~~~~~~ 好辛苦呀~~~~~~~

Hyacinthus said...

"我有理由相信我大過妳"

沒錯,你大大過我架 :)

你應該係風紀????

無圉剿,不過你都死緊啦,好學生唔會理你,頑皮學生唔同你玩,哈哈哈...

"la la la la...........
咩功課呀 Missy?"

又扮無知?連程霜and Sunshine 都唔再貼答案出來啦, 唔俾人抄功課 ...

"究竟妳係唔係兼職教夜校? 我記得妳講過話妳試過連講3個鍾......"

嘩,你好想像力哦,我講緊係返學個陣呀, :P

梁巔巔 said...

"沒錯,你大大過我架"

喂,.......大少少咋喎!!!!! ><

"又扮無知?連程霜and Sunshine 都唔再貼答案出來啦, 唔俾人抄功課 ..."

呀.....哈哈哈~ 妳寫得好攪笑~

"嘩,你好想像力哦,我講緊係返學個陣呀"

妳唔駛呃我. 讀中學比妳連講3個鐘?

Hyacinthus said...

"妳唔駛呃我. 讀中學比妳連講3個鐘? "

點止3個鐘呀,3日呀,嘔晒白泡啦..
你咁多事做乜鬼呀,:p
不過,可以話你知,我沒教日夜校既經歷哦...

梁巔巔 said...

究竟妳講嘅係セ?????!?!!!!!!????

我好辛苦呀~~~~~~~

Hyacinthus said...

"究竟妳講嘅係セ?"

講左既啦,唔明就算啦,哎,呢個世界,唔明既多的是呀........

梁巔巔 said...

"講左既啦"

????????? 妳邊有講過呀? 我讀得書少, 唔好呃我吖! ><