Thursday, November 17, 2005

英文


周圍高手如雲,好似我女友 Carrie,Ruth 及風信子法師等都係一流高手。而自己嘅英文又係緊緊啱啱剛剛勉強OK夠用,故不賣弄了。但仍想寫出一些關於 English 有趣的事情。

I.

N 年前有一個某間補習社嘅電視廣告,一群學生哥喺度燒嘢食郊遊,幾個樣子平凡表情迷惘嘅學生你一言佢一句咁討論英文唔掂咁點?英文好難!講講吓就梗係自然講到邊間補習社正啦!廣告嘛。跟住,一個樣貌醒目表情堅定嘅 "英雄" 出現嘞,佢同班羔羊同學講:"去 XXX 補習社啦。佢哋嗰度 oD乜又好、o物又正,啲老師仲好 (嗱,嚟料啦) profession !"

-________-"""" 大佬,你呢個係廣告嚟!仲係補習社廣告嚟!個賣點更仲係喺佢哋補習社補英文會好掂嘅廣告嚟 ga!喎X!

呢件事亦反映咗廣告界嘅良莠不齊。

II.

爸爸尋日又發作,問我 "out of question" 跟 "out of the question" 兩者有冇分別。

"冇吖" 我一話 "冇吖" 嘅同時間爸爸佢就話 "吓"!

"冇噃"。。。。
"冇啩"。。。。
我話。

"Check 吓字典啦!"

-_- 於是我 check 啦。一查到,原來分別大呀!!!!!!!"Out of question" 解 "毫無疑問";而 "Out of the question" 就解 "不可能的"。爸爸話:"今日聽到個幫人補習英文嘅廣告講,入面個阿 sir 話喺佢哋嗰度補習英文,第日考試肥佬呢樣嘢係 out of question o架!"

-__________-。。。。

我聽到後笑到吖!

。。。。um。。。。都有一排冇對他笑得那麼燦爛了。 Posted by Picasa

2 comments:

Andy said...

Hahahaha! This is really funny.

梁巔巔 said...

Merci~ :)