Thursday, November 17, 2005

天蠍座

Posted by Picasa

17 comments:

Hyacinthus said...

天蠍座? 魅力非凡呀...

梁巔巔 said...

最驚天蠍座嘅女人.

Hyacinthus said...

何解呀? 天蠍座嘅女人可以好專一,可以好也性感架.不過,千萬不要得罪她們,以防...

梁巔巔 said...

對.

但亦是因為她們太迷人了......

Hyacinthus said...

巔巔,曾經死在她手裡! 寧為玉碎,不作瓦存,正正是典型蠍座嘅女人的愛性觀,

巔巔,不要玩火呀...

梁巔巔 said...

我而家只有佢一個呢.

我很專一 o架.

程霜 said...

"天蠍座? 魅力非凡呀... "

ha ha ha! how do you know??

Hyacinthus said...

"我很專一 o架."???
巔巔: 專一唔會係人馬既口出現,不過,你講得出就要盡力做,盡左力,其他的由他吧!

"how do you know??" e...
巔巔都認同,你問佢就知啦!

Andy said...

隻蠍子o係邊, 我搵ng到....

梁巔巔 said...

程翁,

我點知? 以前有過經驗吖嘛.

風信子大師,

我一定會呢.

stackey,

Hello!

黑黑哋嗰 part 就係. 講真, 睇星星要加 oD想像力......係大量. ^~

ChecheBee said...

巔巔,

撐你, 現在我也不太喜歡天蠍!!!!!

梁巔巔 said...

ChecheBee,

Heee heee. Wei wei, 妳受過天蠍座的傷害嗎? :)

Garfield said...

"天蠍座? 魅力非凡呀... "

Of course, i am one of them =)

ChecheBee said...

yes, my "thanks to HIM"...that's HIM lor!!!

but it's okay, at least i m fine now, but dunno why, ppl all around me are mostly 天蠍座...horrible!!

梁巔巔 said...

係吖係吖!!!!! 天蠍座嘅男人.......好恐怖! 變態 ga 呢! 報仇心又强喎......

人馬座就至正 ga 嘞!

Hoooooooooo~~~~~~~~

ChecheBee said...

hahaah, my first is 人馬座~~~

梁巔巔 said...

"ppl all around me are mostly 天蠍座...horrible!!"

哎唷~~~~ :o

"my first is 人馬座~~~"

係咪好正哩~ ^~