Thursday, September 15, 2005

屋企的即食麵已吃得八八九九,所以今日去 Super Market 買咗40幾包回來。連個收銀員姐姐都問係咪我一個食。又話千祈咪連續咁食落去,如果唔係嘅話,唔掂喎!

兩個感覺:1. "連續咁食落去"~ 覺得呢句意思幾得意有趣,幾過癮。
2. "千祈咪................"~ 儘管她是隨便的一句,但我仍會感到那一秒的有情。




11 comments:

Carrie said...

駛唔駛買咁多呀?

梁巔巔 said...

我唔係只買一種喎~
嘩~ 有出前一丁(咖哩, 香辣, 撈麵), 農心烏龍麵, 超力北京烤鴨米粉,...etc.
我整嘢食有一手 ga!!!!!!

喂, 我睇咗妳個 blog.....發現, 妳真係好灰喎! 唉, 有機會等我同妳講吓一 oD故仔, 咁妳或許冇咁灰. 阿彌陀佛.

Carrie said...

You are partly true. My online journal is my negative-emotion trash. =)

梁巔巔 said...

"negative-emotion trash."
好嘢呀! 將 oD負面唔開心嘢 "dum" Q晒落去就啱嘞!

Hyacinthus said...

嘩,都係第一次見人咁買法,好平咩?上倉呀?@@

梁巔巔 said...

好激 o架~

Anonymous said...

小心變成個死肥仔呀,你知嗎,你本身又吾係瘦。
咪食咁多啦,俾一半我啦!

史路比 said...

呀哈哈哈...你個朋友仔好得意呀!
即食麵都係原味既好!

程霜 said...

唉..... 味精多食無益,系人都知,你估佢想既咪!
有頭髮又有誰想做瘌痢?
如果巔巔有得揀既話,
我估梁生唔會揀即食麵.....
假如有愛心住家飯食,
就算咸魚白菜也好好味....
Arm 嗎, Victor?

梁巔巔 said...

阿史路比,
Heeee, 妳仲得意~
^~

霜,
啱一半啦!我真係好享受同自己嘅最後一起煮嘢食, 一起 "撑枱脚", 再一起洗碗~ Hoooo~ 好 high~ 整個過程真係~ 正!

另一半係我又真係好鍾意食. 多數係睇碟同半夜時食. 嗰種 feel, hoooh hooo!冇得彈!

yuen luk luk said...

真係冇益嫁哦!