Thursday, September 15, 2005

怪哥哥

星期2嗰晚舊同事肥妹約我今日出嚟話有心事傾,於是諗住約落中環 Dan Ba
r 講。我同佢講今日先再約實啦,但星期4、5就一定冇問題。佢問咩今日唔得咩?唉,今日唔係唔得,只係我最近唔知點解,如果係單人匹馬自己去 "walk" 就冇問題,但若然係有人去約嘅嗰 oD約會呢,約喺翌日嗰 oD我就好唔想去;起碼要隔一日嗰 oD先有動力應約。但我又唔係扭扭擰擰嗰種喎!唔通更。。。。唔係 fa?睇 oD婦女節目話男人50幾歲先到個噃!"Yil"!好X怪嘅自己都覺得。

結果,今日終於都取消咗,改咗 "聽" 日同佢傾。都好既,星期4或5,接近 weekend oD,個人都醒 oD!
你今日飲咗未?

"國技" vs 廸士尼

今日睇新聞見到 oD自遊行旅客喺迪士尼裏面煲煙、煙頭就咁 "隊" 熄喺垃圾筒上面、隨處施展絕技一睏就 "mou"、oD仔四圍瞓。。。。etc.

最好笑其中一個鏡頭係一位喺裏面嘅清潔人員笑笑口咁叫一個表叔不要吸煙,邀請佢到第二邊嘅吸煙區繼續煲。攪掂後,嗰位清潔叔叔即刻搖搖頭、喊咁口 + 無奈咁急急腳行開。又係嘅,仲有大把額外工作要做吖嘛。

高與低

小泉純一郎堅持己見、以膽搏膽、孤注一擲,絕地翻身成功,以壓倒性姿態嬴出選戰。集所有 power 在一身,做到真正強勢政治。有嘢睇啦遲 oD。比起囂神~ 擦鞋曾的只懂舔上獻媚、巧言令色,終日只會搞小動作的醜陋行為,真係好似滿漢全席 vs 狗屎垃圾!高與低;天同地!

妙手仁心III

明顯不及 I & II 好睇,畢竟已拍到弟三輯。但當中也有驚喜,係原來已經41歲的曹永廉。佢嗰種自然生動鬼馬,但又不失真實感的小男人演繹,好搶。

等於壹號皇庭有駱應鈞;妙手仁心I 有張家輝;而家有已經41但點 scan 都只係31嘅向眾人。

See?!No one is indispensable!!





1 comment:

Carrie said...

我喜歡看的是葉淘、黎國柱、TY、Anson。

carriecwm@gmail.com