Saturday, October 20, 2012

中產草根階層們,您,有後悔嗎?!

上個月立法會選舉後我曾嘆罵道:「在一個充斥可笑反智市民的地方,短視貪戀著建制派的小恩小惠小便宜,愚昧的擁護,使無恥無能卑鄙的政府及奸商更得以更無恥更無能更卑鄙。」

See?!平時畀啲著數你,好似食蛇宴、紅酒班、去旅行,總之飲飲食食玩玩學學呢啲小恩小惠咁,為乜唧?!而家最快見到嘅實例,大家見到明白啦!

到頭嚟,受害者被搵笨嘅係邊個呀?!唉~

香港人,點解唔喺建制狗身上著數照攞,但眼睛雪亮?!

您,還要投票給牠們?!

9 comments:

新鮮人 said...

我投陳婉嫻和黃國維,
証明我無揀錯!

不過這個工時問題並不是表面看那樣簡單,
有些工作是每小時計錢的,
限工時有時未必一定是好事,
不可以話限工時是絶對啱,
有時要小心處理,
否則幫人變成害人,
不要想得太單方面!

有點我重覆一次,
不是每個人不投給泛民的就是貪小便宜,
泛民很多地方工作都做不好,
這點他們應該好好反省,
不要再說人家貪小便宜而不知自己嘅問題,
否則永遠不會得到市民的支持!

梁巔巔 said...

大家放長雙眼 la~

Anonymous said...

我繼續投給梁國雄, 俾人笑咗8年, 終於証明正確了.

今日連西灣同浪茄都淪陷啦, 好多比本人人還要知定既自由行, 好可怕啊!

梁巔巔 said...

明智選擇.

香港已死. (起碼七成!)

樂遊 said...

最高工時,我有點保留。但係民建聯集體棄權就真係最無恥!扮唔表態而實際表態,最為仆街。
另外,民建聯另一無恥之作就係話限制議員修訂動議次數,以防拉布。你要防拉布,我無意見,只要不影響對政府的監察,對議案的討論便可(假如你做到)。但係,民建聯的建議反映甚麼?

正式承認佢地係政府的狗。政府搞甚麼,佢地都唔會有甚麼修訂。真正的民主政治是會這樣嗎?美國任何一個政黨上場都不會這樣來自己封口啦。

梁巔巔 said...

完全同意.

另, 有好多人冇心地助紂為虐, 咁仲慘!

Anonymous said...

其實, 咩人選民建聯呢, 我認識的幾個很保守的公務員都以拉倒民建聯為要務的啊!

梁巔巔 said...

好 _ 多咖喎!

Marshmallow Recipes said...

Hello mate nicce blog