Monday, October 15, 2012

星期一打點滴



* 香港各方面越來越污糟邋遢污煙瘴氣,唉,冇咯~

好記得97前後我同臺灣的同學仔及朋友講,我寧願做中共嘅奴隸都不願意做英國人嘅殖民。但如今,眼見自己人那麼不爭氣,自己糟蹋自己地方!難過難聽一點講,嘿,我寧可香港繼續給英國人管治。

唉~

* 有云:「女怕嫁錯郎。男怕入錯行。」入錯行,於我,無可能發生。因為,我做邊行都勝任有餘,冇所謂。不過,入錯揀錯公司,就真係幾大鑊!

我都唔知點解,當初點解會喺那麼多份工入面揀了現在這一間。

* 哈哈,又不過,我終於知點解偏偏選中這間公司!重點原來是,緣份使然~ 識到佢。

有時候,有好多嘢,真係冇得解釋!亦唔知怎樣去表達。嗯。。。。我勢估不到,竟然偏偏喜歡上她。

* 佢走咗 lu。。。。有成個禮拜見唔到佢。。。。慘慘。之不過,heee heee,漫漫長路,看看點玩?!看看點發展?!

只要真心,這段情會漸近。

6 comments:

Anonymous said...

巔巔,比心機!唔好輕易give up呀!
祝伉儷好快出現!呵呵呵!
Joyce

樂遊 said...

1. 做邊行都得?!天才呀
2. 辦公室戀事......搞不好會幾麻煩

梁巔巔 said...

Joyce, 我真係好鍾意佢. :)

梁巔巔 said...

樂遊兄, 我會好小心處理 ga 喇.

:)

一舊雲 said...

戀愛是美好的事
恭喜巔巔

梁巔巔 said...

未得住! 未得住!

呢鋪分分鐘衰 ga! 好惡攪!

Anyway, 多謝祝福!