Wednesday, October 10, 2012

奇怪



不久前新鮮兄寫到一篇關於嘴部的文章,看到時,我即刻連想到公司有個女同事,棚牙前前後後左左右右上上下下亂 Q 咁生!好得人驚!還記得第一日上班,一早返到公司,打開茶水間幢門,第一個見到的人、的情景,就係一棚十分之「岩蠶」的物體 (牙齒) 在我面前浮現。唔怪之得,以後會那麼坎坷~ Heeeee heeeee~

非常不明白,為甚麼不走去箍牙?!將平時飲飲食食買這買那的錢走去,箍箍佢,攪攪佢啦!更值得!大佬,真係嚇親人令人驚嚇反胃冇胃口兼有毁市容!

我一向之作風,大家都知,我從不會以貌取人。但係,由於這位同事的日常行為以及個人德行異常之歪,簡單的形容就是陰陰濕濕欺善怕惡見高就抬見低則踩「捐」窿「捐」罅搵位入;更頂唔順係,已婚的她,還常常無時無刻與某些男同事 (某一位更是其至愛) 打情罵俏,其內容之精彩露骨,要其他在場同事 O 嘴口呆。奇怪的是,如此尊容,他們竟可以用心地,enjoy 地,某些更可交心地同她互姣互交,妳「界」我過我口癮,再簡單點講,正係互 flirt~

加上,明明係 Sales Coordinator 但就扮晒 Sales Supervisor,其粉絲扮魚翅,冇料唯有扮「Q ty」之小人小動作,真係,yil!唔小唔得!

大家還記得消滅八婆那一篇嘛?那豬和這篇的主角~ 異形 (點解叫異形?異形棚牙恐怖嘛?!),簡直人渣之中嘅 XO 中之 XO~ 正所謂賤人賤物處處有,我的公司特別誇又多!

一間公司,哈哈,整到好似一個娛樂場甚至動物園咁,唉,除咗嘆息同笑,還可以怎樣去形容?!

人,外貌如何不是重點 (當然唔可以過份樣衰騎哩!),最重要係,不要說心地質地好有內涵了,只要,正路,正常,心不歪便似一個人。

點解呢個社會,唔可以正正常常,你好我好,做好工作上嘅嘢就 okay 嘅呢?!哈,上帝真過癮。

唉~

P.S. 各位覺唔覺,我呢篇冇粗口橫飛呢~ 竟然!哈!

10 comments:

新鮮人 said...

樣衰兼口臭,
仲有心地唔好,
撩事鬥非搞屎棍,
哩啲人唔死都無用呀,
我好唔明點解會有人同佢打情駡俏,
佢又唔係高層,
又唔係靚,
見到個樣就想嘔,
見埋個心就更想打實佢,
真係唔知嗰啲人點可以對住佢,
不過最慘係佢老公,
點樣同佢打咖輪呀?
一嘴埋去就好似含住堆炮谷咁,
仲可能好X臭添,
成世流流長點過呀?
前世作孽今世報,
慘! 慘! 慘!

其實樣衰唔係問題,
心地衰先至大鑊,
哩啲樣衰心地差嘅人,
攞去垃圾堆田區都嫌阻地,
不過問佢跳海死好過啦!

Anonymous said...

以你性格,有沒有"郁"佢?實有啦!
小心呀!同時間有兩個敵人!
擔心!
Joyce

樂遊 said...

人地有老公......人地就係要娶異形后,你話異形后宇宙有幾多個呀,幾難找呀。箍左牙,就離婚啦。

仲要有人flirt,即係有demand啦。箍左牙,就無人認得ga la。

梁巔巔 said...

新鮮兄, 全中!

我都真係好唔明嗰啲男同事點可以 flirt 得佢落?!

每個人都有自己嘅 "孖劇", ummmmm, 正係異形遇著低水準脂粉客.

Joyce, 放心喎, 我盡量都唔會開兩面戰線嘅.

不過, 黐筋嘅我好難講...... ^~

樂遊兄, 哈哈哈哈, 係噃!

Anonymous said...

哈哈哈哈哈!話說:扯皮條介紹條女畀雞蟲,但副尊容嚇壞了雞蟲,咁佢就詐型要換女,點至個扯皮條話,你執到喇條女好搶手架 。。。。 條女副架罉好正喎!!!

梁巔巔 said...

幾正都係咁話! 見到棚異形の牙乜反應都冇 la!

XDDDDDDDD

the inner space said...

以上匿名人兄所講的笑話,若沒有記錯出自黃霑的不文集。只要書讀得多就算自己寫唔出都會偷!

梁巔巔 said...

Space 兄睇書涉獵甚廣 ar ha!

不文集, 好似睇極都睇唔完! XDDDDDD

the inner space said...

Citation 我通常都會用,
不會繆繆然去偷人家的東西,
當是自己的!

梁巔巔 said...

Space 兄, 咁佢有用 "話說". 佢漏咗講啫.

唔好喺度開拖. Okay? :)