Monday, September 03, 2012

英文.普通話


遇過唔少客人同人,其中有一類我好鄙視又好迷惑嘅。

呢一類人,本身係黑頭髮黑眼睛黃皮膚嘅中國人,佢哋除咗普通話流利,可能喺外國生活得有咁上下時間啦,所以啲英文都好犀利。唔知點解,佢哋往往好鍾意用英文同你講嘢!而明明呢,聽佢哋講手提,啲普通話又一樣靈光咖噃!

大家可能會話,唓,佢哋以為你普通話唔掂嘛!喂,我喎!仲有,香港地,坦白講,其實,普通話勁過英文嘅人多過英文勁過普通話!事實,唔少香港人,英文唔得,識得嘅生字又少,甚至好多日常用字都唔識!所以,講啲唔鹹唔淡嘅普通話一定表達得好過用英文講!(題外話,好多香港人,唔知點解以唔識普通話或者普通話講得衰為榮!成日:「哈哈哈!我啲國語呀,唔掂咖!」「嘻嘻嘻!我啲國語,笑死人!」但又唔見佢哋將講得一口衰英文,甚至講唔掂英文掛喺嘴邊好光榮咁當笑話講咖噃!)

講番正題,係唔係講英文會「High」過講普通話咖?!

4 comments:

s-pig said...

又唔一定既。。。

坦白講,的確有講普通話既客人,話過我英文講得好過普通話(因為以往幾年都係湊英文客為主),當時我淨係覺得樣衰,冇覺得好醒。。。真係講得少,冇辦法,有時唔係捲脷就可以,有d字,廣東話同普通話講法唔同,我個腦根本冇果個字,即場dead air左。。。

唯有睇多d劇,惡補返

無意唱反調,純粹個人感覺

梁巔巔 said...

^~

新鮮人 said...

因為中國積弱多年,
由清末到如今都老外都有"特權",
外國貨一定好啲,
外國人一定醒啲,
連外國人到中國打工都特別優惠,
俾人看到一等,
所以這種崇洋嘅心態一直存在心裏囉!
唔單止中國,
日本、韓國以至不少東南亞國家都有這個問題,
你唔覺好多紅鬚綠眼特別喜歡黎亞洲揾食咩,
其實好多係老家都無乜特別,
揾唔到食,
黎到亞洲啲人就當佢哋好勁咁,
都唔好幾好揾呀,
高薪厚職,
個個當人神咁拜呀!

無嘅,
都係自己犯賤囉,
自己國家唔爭氣,
乜都覺得別人比自己好,
咁識英文自然感覺良好啲啦!

梁巔巔 said...

要幫佢哋洗腦.