Monday, August 13, 2012

我要 Poncho~~~~~~


我唔係買衫狂,亦唔會花大部份錢買衫。即使試過瘋狂迷上著德國足球國家隊波衫,都係一陣咁多,亦只花咗二千零三千蚊咁大把。

但係,有四樣衣物我係黐晒線地鍾意,一定要買到嚟著同戴。

第一樣,係牛仔靴。我指鞋踭後面係有馬刺嗰啲真牛仔靴。Ummmmm,我有一對類似但冇馬刺嘅,都算叫擁有。但我點都會買番對!但好難搵!

第二樣,係大軍褸。我有一件喺上年買嘅中國長軍警褸!型夾帥!

第三樣,係東北狗皮帽。哈哈!呢樣直情超額擁有!

第四樣,係西部牛仔斗蓬 (Poncho)。呢樣,我諗真係要去番美國德州或者墨西哥先買得到!有冇邊位知香港有冇得賣?我要呀~~~~~~~~~~~~~~~~~

3 comments:

新鮮人 said...

ummmmmm~~~
只可以講.....
你嘅Taste好特別囉,
全部都係冬天嘢,
香港都唔啱著喎!
出住熱痱黎形囉!

樂遊 said...

果d軍褸有用的。我有同事話,大學一班人去唔知敦煌之類旅行。有一晚門鎖不穩,給人走進來偷晒野。另一間房亦有被人入內,但其友人買了件唔知係公安定係解放軍的軍服,掛了係到........一件物件都無被人偷。

黨的力量真係大到無人有

梁巔巔 said...

新鮮兄: 咁夏天又真係冇乜衫特別噃~

樂遊兄: 喺香港著, 對住啲 HK 公安, 一樣有 power! Haaaaa! ^~