Tuesday, August 28, 2012

廢「物」殘「$」


叫做認識一對有錢有名夫婦。呢對有錢有名夫婦,錢,阿「公」嘅,每月家族基金有筆都幾可觀嘅家用畀佢兩個 fing。名,個老公出名玩某樣嘢,仲幾勁咖!不過得呢樣叻 ja 喎,做嘢?直頭戇撚居居乜都唔識!真咖!個女嘅,至叻認屎認屁,買嘢威威扮靚至醒!平時對啲員工刻薄到暈,對啲「平民」呼呼喝喝!

人,隻公冇乜點。係「o都」啲囉。隻乸就。。。。well,係啲扮晒大家閨秀,但係呢,郁 oD就潑婦罵街咁咖嘞!原來啲娛樂報導、八卦雜誌同網上嘅流傳,全部係真!質地係咁就係咁!劣就係劣!。。。。

兩公婆平時冇乜嘢做嘅,去吓街,湊吓仔女,飲飲食食去吓 Ball,玩呢樣玩嗰樣。番吓公司舖頭無目的咁坐吓兜個 round,hea 吓過吓癮,咁又一 day 又一月又一年咖喇~

蛀米大蟲,更係上流社會下流人~ 係你兩個呢種人。

做人,都話咯,一命二運三風水四積陰德五識做人六識朋友七先讀書~ 最緊要識投胎!

6 comments:

樂遊 said...

據說大X銀行家族中人有幾分似這些。

大部分人都係識好X多野,就係唔識投胎。

梁巔巔 said...

哈哈! 係! 發財立品? X 啦!

新鮮人 said...

這些人版多的是,
你都咪話,
有時做到辛苦時,
我都想做佢地呀。

大叉銀行班大食懶出名食阿公的,
全世界都知,
我好想係佢地呀~~~~~~~
哈哈哈。。。

梁巔巔 said...

我都係! 成世唔駛憂! 做蛀米大蟲, 我願意!

Ruth Tam said...

Among our private banking clients, if someone has 工作能力, we will specify.

梁巔巔 said...

笑到我吖!!!! XDDDDDDD