Friday, November 11, 2011

士多啤梨,勁!


Sorly,照片係影得差啲。

照片中係士多啤梨嚟。

我一向唔太 likey 食生果,除咗榴槤、西瓜同香蕉 (間中),基本上我係唔食其他生果。Okay!Okay!我知,我知咁樣唔健康。。。。由我啦,由我自甘墮落啦!

咁,大家會諗,咦,咁你又食士多啤梨~

Heeee heee,世上唔會有無端端嘅愛,唔會有無端端嘅唔愛 (其實有!),梗係唔會無端端食啦!

大家知唔知道,原來士多啤梨含有好多「鋅」咖!嘩,「鋅」者,嘻嘻,壯陽之主營養也!喂,生蠔咁 Q 貴,但士多啤梨平咁多,X,我仲唔狂食?!

我係梁巔巔!

報告:真人試範報告,我依家一個星期食佢兩三盒,功效差過生蠔,但功效仍頗佳。

22 comments:

一舊雲 said...

巔巔
我不得不說
你是個奇異的人
看了這麼久
為什麼每次食物的照片都能拍得那麼水準以下
然後你的語言以及出發點讓人莞爾
而你樂在其中忙得不可開交

你很可愛
希望你能一直保持著這份赤子之心

梁巔巔 said...

i. :(

ii. :)

iii. 一舊雲, 一定! 我保持咗廿幾年喇! ^~

iV. 真心謝謝欣賞!

舞了 said...

咪喺度厄人啦
冇用架

Ebenezer said...

食士多啤梨想壯陽?你咁辛苦希望搞得番好個身子,係咪有咩心願未了呀?

舞了 said...

士多啤利好削的, 唔好制!

the inner space said...

哈哈哈哈 Pop the cherry 是櫻桃,不是 strawberry 草莓啊!

梁巔巔 said...

JY: 妳又唔係男人, 試唔到我講真定假咯! 呵呵呵!

Ebenezer 兄: 我有鋪 "補癮"~

Space 兄: ?

the inner space said...

嗄???? pop the cherry 破桃破櫻桃,i.e. 破老處!

梁巔巔 said...

破老處?

唔明.

舞了 said...

癲癲, 呢個唔係功能既問題, 而係口味既問題. 男人中意食士多啤利, 諗起個樣都打冷震. 我覺得男人既生果係橙西瓜龍眼菠蘿香蕉

一舊雲 said...

如果是姿勢問題
龍眼的吃像也不適合男人(男生可豁免)

舞了 said...

一舊雲, 你梗係冇見過鄉下人係點樣食龍眼架啦. 係成粒趙呀!

梁巔巔 said...

JY: 膚淺~

一舊雲: :)

一舊雲 said...

舞了
成粒趙咁犀利
咁D皮同核吐唔吐出來啊?

梁巔巔 said...

一舊雲: JY 佢黐線 ga!

一舊雲 said...

我覺得她非常可愛啊!!

新鮮人 said...

壯陽?
你係咪有出路先?
唔係棧流鼻血左喎。

梁巔巔 said...

一舊雲: 唔係啩?!???!!!?!?!?!

新鮮兄: 冇出路.......

梁巔巔 said...

谷得好辛苦呀 mummmmmyyyyyy~~~~~~

Heeee~

新鮮人 said...

無出路就咪壯陽啦,
何必辛苦自己呢?

一舊雲 said...

她很執著
能夠執著到底
需要付出很多很多吧
認真的人都很可愛啊

梁巔巔 said...

新鮮兄: 補---> 有癮我鍾意呀! ^~

一舊雲: 咁我真係唔識佢吖嘛!!!!!!!!!!