Wednesday, November 09, 2011

眼鏡心


記得細個嗰陣,大約十一、二歲,好想近視,因為可以戴眼鏡。因為,成日覺得戴眼鏡,好靚仔啲,oh,sorly, 係更靚仔啲。

之但係,老豆老母唔會咁 Q 奢侈,因為為咗個仔為咗靚仔而應所求走去整副眼鏡畀個仔 ga 嘛!所以,我就逼自己去~ 近視嘞!

而家諗番認真戇鳩!

另外,我又估唔到我青春期之後會咁更加靚仔咖噃!亦估唔到原來青春期之後嘅我,係唔戴眼鏡個 Look 更加迷人咖喎!

天啊!咁玩「喎」!

好嘞,呢篇其實係想講,天生天賜,方是最珍貴。咩話?整咗容先出生天?!哎唷,老友 (包括男與女),命,改得多少?!

改命?不如改心啦!

13 comments:

舞了 said...

其實 我一直都想試下戴假髮同戴有色大眼仔, 想知道個look會變成點樣? 係咪真係靚d?

新鮮人 said...

唔洗整容,
化裝真係很有用架,
你有無睇"變身男女chok chok chok"?
嘩~~唔單止男女亙變呀,
D豬扒,宅男都可以變女神形男呀,
好嗦呀,
不過只可遠觀,
近望d裝一定嚇死人。

the inner space said...

有幸看過巔巔兄青春的相片不過一時間唔記得在兄台那一篇舊文刊登過出來。

Ebenezer said...

你唔係咁變態,現在戴緊無鏡片小雲眼鏡嘛?!

一舊雲 said...

小時候也有過相同的願望
不過我的眼睛很頑強
做了很多幼稚的努力
始終維持在1.5

幸好如此
先不說方便與否
我臉型偏圓根本不適合戴眼鏡
小時候的審美觀很不靠譜

梁巔巔 said...

JY: 妳係好特別, 好自然, 係真靚嘅女人嚟咖嘛! 而家又攪咁多嘢?!

新鮮兄: 我扮女正過好多女.

Space 兄: 我係話青春期呀!

Ebenezer 兄: 我咁型, 梗係唔會戴嗰種 la!

一舊雲: 唔抵得!

新鮮人 said...

我一聯想到你化女人裝著女人衫個樣。。。
好想吐呀,
救命!!

梁巔巔 said...

你冇 taste~

Anonymous said...

巔巔兄:我記得你青春期個張相片很英偉!



sPace

梁巔巔 said...

!!!!!!!!

等我 check check!

Heee Heee!

s-pig said...

=> 改命?不如改心啦!
agree, 環境唔轉心境轉!

舞了 said...

"JY: 妳係好特別, 好自然, 係真靚嘅女人嚟咖嘛! 而家又攪咁多嘢?"
咁都要睇吓同邊個比啦, 同"佢"我梗係贏九條街啦. 咁你又知唔知道"佢"係邊個啫?

梁巔巔 said...

s-pig: 完全正確!

JY: -______-"