Saturday, November 05, 2011

週末爽一爽之,媽咪~~~ 好辛苦呀~~~~~~





16 comments:

舞了 said...

癲癲d taste 愈黎愈低喇 陰功

s-pig said...

蘇菲瑪素好靚呀!

Ebenezer said...

你搞乜野咁辛苦呀?

一舊雲 said...

看到舞了的說法
我笑了

舞了 said...

真的 無庸置疑 癲癲真係愈嚟愈bad taste!
一毎有個性有才氣又傲氣既靚女係唔會扮哂cool咁煞有介事咁影相架, 仲要攞出嚟酒,成個o靚模咁, 根本就係對唔住自己啦, 你自己話有冇可能呢 吓?/!

舞了 said...

金魚佬?/!

一舊雲 said...

我猜舞了是女生
一般男生和女生看女人有很不一樣的角度

不過看你跟巔巔鬥嘴很開心
真正的好朋友才能這樣子講話

the inner space said...

哈哈哈我認得出嘅好似第一個是台灣妹林志玲咋!

舞了 said...

林志玲不美, 她不夠細緻, 而且還嬌聲哆氣的, 係宅男先會欣賞.

梁巔巔 said...

JY: 妳唔影相嘅?!

s-pig: 有 taste!

Ebenezer 兄: 咩囉! ^~

一舊雲: 我同佢都唔識~

Space 兄: 唔係啩?!

the inner space said...

》》Space 兄: 唔係啩?!

第一副相不是林志玲呀?

令我鍾意古典味的女星,

外國的:柯德麗夏萍,嘉利絲基利,英格麗褒曼,狄波拉嘉。。。。
華裔的:樂蒂,林翠,尤敏,顧媚 。。。。etc etc。

舞了 said...

第一副肯定係林志玲
我同學話好大份 化少d裝就成個男人咁款

梁巔巔 said...

Space 兄: 我係指, 識得咁少?!

JY: 挑~

一舊雲 said...

其實我也只認出蘇菲瑪素
後來看到說林志玲
才發現她
但是space說的柯德麗夏萍,英格麗褒曼
大愛!!!

新鮮人 said...

叫唔叫得出佢哋個名唔緊要,
你喜歡就可以啦,
不過各花入各眼,
人人口味不同。
話時話,
你再睇咪仲辛苦,
收吓心先啦,
唔係唔掂喎。

梁巔巔 said...

一舊雲: 我反而鍾意嘉寶同嘉芙蓮丹露.

新鮮兄: 好辛苦呀))))))))))