Saturday, September 24, 2011

啊啊啊。。。。為了您。。。。


唔係先天而係後天頭髮鬈嘅我,本來最多三個星期要剪一次,一來鬈髮好難打理,二來短髮嘅我更加型仲加靚仔。

我鬍鬚唔多,就係咁先唔好!因為好多嘅話,嘩,多鬚多鬚根,型上型!但係,唉,我又唔係喎,yil,係唔 Q 密嗰隻喎。。。。最衰係嘴角對上兩旁嗰個位又頗濃密,即係好乸似啲粵劇嗰啲奸師爺咁。。。。頂!

對上嗰次去飛頭髮已經係個多月前。。。。對上嗰次剃鬚巳經係兩個禮拜前嘅事。。。。而家好樣衰。。。。但我會再等佢衰多兩個禮拜先去飛髮同剃鬚。因為冇錢。而更重要原因係因為,剪完剃完去飲我最好嘅朋友之一~ 詹詹嗰餐

。。。。詹詹,詹詹伉儷,為了您~

哈哈哈哈哈!

9 comments:

Ebenezer said...

你人生得高,個樣令我羨慕,仲電鬈毛.....?!

梁巔巔 said...

Ebenezer 兄: 果然同期 ar ha! 仲有, 您有保持住睇我呢度呀吓!

the inner space said...

哈哈哈哈 yakuza やくざ 都是高大威猛蓄短而攣曲的髮型加埋紋身。小林旭高倉健石原裕次郎演的やくざ是表表者!

梁巔巔 said...

我靚過 oD架仔!

新鮮人 said...

想像吓都估到你又型又man啦,
果然係名草一朿呀!

樂遊 said...

理髮要錢,但剃鬚不用太多吧?

我同你差不多,鬚不多,只有鬚根,唇上人中仲要無(相學上好似話唔好的),下巴有點,但不平均,長一點就會「一達達」,好奇呢。三幾日就要剃一次

梁巔巔 said...

新鮮兄: 梗係!

樂遊兄: 諗住一鑊過爽啲!

係啦! 好鬼煩!

the inner space said...

型過小林旭高倉健石原裕次郎演的やくざ!

仲寬闊胸襟添,超過42“胸肌 right?

梁巔巔 said...

38吋啫! 不過, 係天生, 唔駛練!