Friday, September 23, 2011

台灣「豬油」拉麵



「豬油」拉麵,呢個名,係我作畀佢嘅。呢隻嚟自台灣嘅拉麵原名叫「五木」。

呢隻「五木」拉麵好好味,麵質勁煙韌彈牙,包汁又香又鮮甜,最精彩好嘢冇得頂嘅呢,係佢嗰包豬油 (圖中白色嗰兩包就係嘞)!真係,頂吖,只係一小包豬油 ja 嘛,就能夠將本身已經好好味嘅佢再提昇到更高境界!好 Q 讚嘆同感動呀真係!

「五木」拉麵有肉燥、香菇、海鮮同蔬菜幾種口味,個人認為肉燥同香菇味最正!

大家見到嘅話,買嚟食啦!我冇介紹錯嘅!台灣呢隻拉麵,架仔嘅都要行埋一邊!

嗯,懷念台灣其中之一,就係台灣嘅麵食同泡麵。

11 comments:

Ebenezer said...

你好似成日都食即食麵喎,因為唔識煮飯?

梁巔巔 said...

我廚藝好好!

Anonymous said...

台灣妹妹都好正!



Space

梁巔巔 said...

當然! 當然!

Uncle Ray said...

如果我驗完身冇事,也會試試。

一舊雲 said...

望真d
即食麵?

有D超市有賣關廟乾麵
都ok

梁巔巔 said...

Uncle: 冇事嘛? 例行 body check, 對嗎? 保重.

一舊雲: 係呀. 即食麵. 台灣 style.

關廟乾麵! 正呀! 邊間超市?!

新鮮人 said...

咬口夠Q是因為加了塑化劑,
問你死未?
唔怕死的你也只好少吃多滋味呀!

梁巔巔 said...

! 等陣! 咪住先! 佢話冇喎!呢個集團, 喺台灣信得過 ga 喎!

Yil, 咪嚇喎!

一舊雲 said...

Taste
東南亞食品果堆
有時有有時無撞手神

好多野都有塑化劑
我老爺e左張list比我地
名單長到你唔想體
幾小心都無用
唔多唔小總會中招

不過
即食麵都係少食多滋味......

梁巔巔 said...

Thank you! ^^