Thursday, September 15, 2011

日記


* 今日搭 lift 嘅時候,撞見一位好耐冇見嘅 auntyyy,佢一見到我,即刻搣我甚為有肉兼可愛嘅面珠墩,好肉緊咁話:「癲仔!依家咁大個喇!有鬚 tim 噃!」

「。。。。」好彩成架 lift 得我同佢唧!

* 中午隊咗枝中國白酒,嘩,X,個「後座力」好勁!High 到而家!

* 聽日仲要去照肝,聽天由命。即係咁,有事嘅話,阿彌陀佛,生死有命,屌祢老母!。。。。冇事嘅話,好嘢!!!多謝!!!祢真好!!!我仲有劇本演讀!!!!!

* 其實,有事冇事,做人,個人認為,最緊要係要硬之時硬如金,要軟之時軟如舌。傷心快樂都盡情享受去到盡,那閉目一刻,都堪稱:「冇白活。我活過。」

11 comments:

Ebenezer said...

希望你以後都唔洗講粗口:)

梁巔巔 said...

Ebenezer 兄: 祢=在我嚟講, 唔係您哋嘅神. 所以, 我無冒犯您所信的神.

我信我們天地間, 有個主宰, 至於係乜, 我都唔知. 我不相信祂愛我們. 我只相信, 「祂」,安排了所有東西的發展, 有限度的給我們發揮. 至於最後, 哈, 冚家伶~

梁巔巔 said...

補充: Ebenezer 兄, 您是基督徒, 咁忍耐我, 冇反擊, 我欣賞您這個基督徒朋友.

新鮮人 said...

醉文一篇,
日頭白白少飲兩杯啦,
我知你唔怕死,
但酒入愁場呀!

保重!

梁巔巔 said...

飲少少啫!

多謝關心! :)

舞了 said...

呃人, 唔駛返工咩, 咁得閒飲酒!

梁巔巔 said...

真咖!

xiao zhu said...

硬如金?!死得啦!似金咪即係一嘢就熔!

梁巔巔 said...

係嘅係嘅, 改做鈦金屬.

小豬哥話點就點.

樂遊 said...

邊春度要硬如金呀??現在金價高,小心外露

肝唔好,仲飲酒?....保重,保重
肝問題未必好似心藏病般一野就死,可以死得既長又煩.....小心身體。

一切安好

梁巔巔 said...

多謝關心! :)