Saturday, September 10, 2011

週末閒話



● 做中國人真係好慘,競選 ja 嘛,明明好「恨」好想好想要但之前又要死忍爛忍,扭扭擰擰,遮遮掩掩,衰過啲女,煩過花旦出場。

唉,而家好嘞,特首跑馬仔正式入閘咯,唐梁葉劉等一干妖魔鬼怪,一定舒服晒~~~

● 前兩日講開我鍾意聽嘅電台節目,其中提到恐怖熱線主持之一嘅胡凱澄,要補充呢位 DJ 好正,正喺邊呢,正在聲線好聽又特別 (鼻音迷人到呢~~~~~);正在有 Heart;正在口才好又有分析能力;正在有才華;正在夠過癮 (半夜三點幾四點佢把聲會好自然好眼瞓!);正在樣又唔差噃 (大家知啦,DJ 通常。。。。)!

係!鍾意嘅話,咩都係好。

● 偽科學鑑証 (五) 雖未見突破,但保持到水準已是難能可貴。好睇!

講開睇書,最近睇咗兩本講哲學嘅書。。。。頂唔順!尤其是畫符學,都唔知當年點讀嘅。

● 豬油真係好精彩!簡直點石成金!下星期搵日另開 Topic 再講。

8 comments:

新鮮人 said...

豬油!

我諗你同蔡生好啱KEY!

梁巔巔 said...

佢狼過我, 連生 "獅蚶" 都夠膽食!

新鮮人 said...

咁你好好增強功力嘞!

哈哈哈~~~

梁巔巔 said...

Yil! 咁, 食生蠔先對正路!

Heeeee! 勁勁!

imak said...

I love 朱油 too but 唔敢食!

梁巔巔 said...

唏, 一次半次, 冇相干啦!

樂遊 said...

看來阿爺愛長面怪。

傍晚見到犯婦人說甚麼支持/不支持唐唐,真係奇呢肉酸到極點。一派少女懷春:姊妹:「你係唔係對隔離班果個唐唐有FEEL?」犯婦人:「唔....唔....唔知呀。無...無..咩野呀。你望住我做咩野呢?佢無表示,我點話鐘唔鐘意啫E,我....我....女仔人家MA.....唔通走去叫佢....唔~~~~~(拉長高音)我都唔知想點呀。」

另外,那個DJ...以貌取人....一般而已,但的確好過很多DJ。我試過聽見港台某女子,把聲幾可人,就上GOOGLE找....嚇親,正是「不敢好奇沾污結尾」

梁巔巔 said...

X! 係啦! 佢喺咁多個入面, 最乞我憎! 但, 唉, 吹咩, 唔少港人被佢氹到呃到喎又!

"把聲幾可人,就上GOOGLE找....嚇親,正是「不敢好奇沾污結尾」" <--- 呀哈哈哈哈哈哈!!!!! 簡直精警鑽石級!

寧願冇眼睇 ar 呵!