Tuesday, September 14, 2010

噏噏噚噚。。。。

在我這裡,有在一直看的,也知道我的人生哲理。

今篇,不是打算再贅。

只想簡化再提醒自己~

認命:悲觀地明白是如此,沉淪,悲觀的不再作任何作為。

信命:悲觀地明白是如此,但樂觀積極的面對這無奈而消極的人生。

分別是,除了被祢玩,自己也知道之外,若然我自暴自棄,這,蝕硬本。有賭未為輸。雖然,贏輸到到最後也是祢的安排。。。。所以,是一個人,要抱著懷疑心地不蝕啅,都係 be happy,積極樂觀好!

我現在,如果謝晒,一定死。但我一定不會。

咁蝕底!雖然,我有此想法亦是祂的安排。但至少,我有去想過。

20 comments:

新鮮人 said...

你係咪想講:
"我思故我在"呀?

做乜鬼哩篇啲語氣斷吓斷吓咁架,
你無乜嘢呀?
結果唔係最重要,
過程才是!

浪子m: said...

共勉啦

Ebenezer said...

做乜一派無語問蒼天咁款?

有心事?將佢講俾你信得過嘅人聽啦,會舒服D架^^

梁巔巔 said...

發生咗 oD事, 好無奈......

Anyway, 多謝三位.

Ruth Tam said...

How are you now?

Ebenezer said...

巔巔,多多保重!!

葉振棠首歌唔好聽咁多喇,越聽會越灰架!!

Hana said...

Take care!

梁巔巔 said...

Ruth 姐姐: 仲唔係咁掂..... 好傷.....

Ebenezer 兄: 係. 知道.

Hana: 多謝到訪和問候.

Ruth Tam said...

Have time for a drink Saturday evening?

梁巔巔 said...

唔得啊. Sorry. 等我睇吓10月初得唔得.

多謝關心.

程霜 said...

凡事豈能盡如人意,但求無愧於心。

逆境需要自強,永不言棄。

還記得阿信的故事主題曲那幾句歌詞嗎?

樂遊 said...

anyway
祝君好運

macy said...

保重!

是不是祂的安排也好, 還得勇敢面對.

Ebenezer said...

今夜可安好?

God blesses!!

Happy Mid-Autumn^^

嘿嘿 said...

越问越伤心,不如给你打气。加油!

新鮮人 said...

領略到第七感
明白人生的真義
將你的小宇宙發揮至無窮無限
把冥界的牛鬼蛇神趕絶
走向新的境界!

ChecheBee said...

Where have you been?

I m back....to update my blog HAHAH!!!!

舞了 said...

梁癲終於消失了

Extraordinary Life 翠斯 said...

顛顛, 你在那裡!?

一舊雲 said...

好耐無見,你好嗎?