Thursday, September 09, 2010

「下一代」

因工作關係,好多時都會遇到啲好有 $ 嘅人。一般嚟講,啲有 $ 人都好客客氣氣,好有禮貌。尤其是上咗年紀嗰啲 (50幾以上),就更加係。

但佢哋啲下一代就。。。。點講呢,ummmm,唔講完全唔乸掂嗰啲嘞,就算似啲樣嗰啲,都欠缺咗嗰種內涵氣度。

好似有個50幾60歲嘅客,好好人好好態度好鬼客氣,但佢嗰個廿零幾嘅仔呢,哈,未至於囂張跋扈,不過就好似唔識應人咁,同佢點頭條友好似肓咁冇反應。。。。

呢班友讀書肯定比佢哋伯爺多,但偏偏,修養內涵就非常唔及得上!

另外,仲總結到,呢班「下一代」,一係醒過頭,一係就戇鳩鳩。

睇睇成日見報嗰班「下一代」,姓林姓李姓霍嗰兜友!又睇吓胡姓嗰條友幾七!當然,有好嘢嘅,不過極少有,好似大劉嗰個,就係呢類少數。

估唔到~

5 comments:

舞了 said...

喂, 姓胡果個你究竟講邊個呀?/!

新鮮人 said...

有禮無禮無分有錢無錢嘅,
你睇吓時下啲老百姓嘅下一代咪又係咁,
讀得書多又點,
文盲都可以好有禮貎,
有些東西不是讀回來的,
是上一代教導的!

Ebenezer said...

唉!二世祖,真係多數冇個好:(

樂遊 said...

讀書多?你我有個這樣的老豆,十個degree都讀到啦。
人家有歷練ma,好的心懷感恩,壞的則知道笑面虎、無聲狗和悶聲發大財之道。其二代,我總覺得就算有多好的教育始終不及。一手一腳打江山的視野是學不來的,就如開國君主及其後人的分別。
再者,假如我出世時「應有盡有」,我對眼都會生高d。
其實,我成日見d報導話邊個個二代好勁,邊個個二代二十多歲就如何,我總懷疑其中不少係太上皇班老臣輔政的結果。

據聞,希特拉平時私下對d秘書、近身都係好有禮貌,甚至體貼,完全不似我們心目中的希特拉。這就是大人物了。

梁巔巔 said...

JY: 胡 _ 湘嗰個.

新鮮兄 & eBENEZER 兄: 所以, 一蟹不如一蟹.

樂遊兄: 咪係咯! 好簡單, 小小超如果唔係佢老豆, 會咁得心應手?!