Friday, August 06, 2010

Friday XQYZ!#X!$#&XYZ!XX#YX!


政府成日所講嘅所謂經濟好轉,根本就係對民生冇乜實際好,幫唔到手幫唔到忙嘅好轉。只係有畀佢哋加人工,官商勾結齊齊加呢樣加嗰樣嘅藉口。

好似早排嘅電費津貼咁,話咁快就冇嘞!電費咁貴就仍任 Q 佢加!而家唔開冷氣跟本就做唔到嘢瞓唔到覺!呢個政府,點解唔繼續津貼一下?!最起碼,繼續津貼一下貧戶!大佬,啲「貧宅」成三十八度呀!開咗風扇都成三十四度呀!

而家城市氣溫反常咁高係啲高樓大廈做成,亦係官商勾結嘅結果。偏偏,呢班人渣就成日講咩企業良心社會責任講環保!咁點解唔減電費唔津貼電費同仍然畀起屏風樓?!

乜都加但人工又唔見加得幾多甚至唔會加!

嗱,咪同我講咩靠自己,咩要努力,咩咪喺度鬧,咩要和諧!而家喺香港,就係唔再出聲就會縱容惡事奸商狗官!又或者,喂,X 吓都唔得?!

咪再「嬾」好戲「嬾」口氣大嬾偉大啦!你好有錢咩?!你甘心畀人魚肉,做順民,奴性重。我唔係呀!

6 comments:

舞了 said...

梁癲, 使唔使咁呀, 我一黎到自己既資訊主頁就見到你對住我既icon豎哂中指, 有咩得罪你先.

舞了 said...

快d幫我個新帖留個言先啦, 好好睇架.

Ebenezer said...

大熬天時咁熱血咁燥,記住食番d清涼野下吓火呀^^

梁巔巔 said...

JY: Okay. 而家去.

Ebenezer 兄: ^^

新鮮人 said...

哩個政府係抵鬧嘅,
夏天熱到阿媽都唔認得,
唔開冷氣瞓即係自殺咁,
依家啲電費咁Q貴,
見到張電費單就想死,
唔係話貧窮戶要支助吖,
我哋嘢啲打工仔都要幫吓啦,
最好就係夏天個個月有返幾百蚊幫吓手,
咁就大家歡喜啦!

嘿嘿 said...

千夫指?!