Thursday, August 05, 2010

九陰玄寒衣

熱到窒息咁,曾講過喺條街度唔郁都一樣出汗,惡頂!趕路,見客苦過 Di Di!搭巴士遇正啲焗冷氣「熱狗」直頭攞命!

為咗唔好中暑;為咗舒服 oD;為咗唔好熱到喪,「四正」靚靚啲;為咗涼浸浸啲,哈哈哈哈!我將今篇題目嘅抗熱滅暑寶物~ 九陰玄寒衣秘密公諸於世!

登!登!登!登!

能夠助您抗熱滅暑,保持清涼暢快,爽到呻吟叫好嘅九陰玄寒衣之秘好簡單,就係,將要著番工或者出街件恤衫 (衫) 早一晚雪入雪櫃冰格!

喂,我真係試過呀!冰涼功效維持到起碼一個鐘!好嘢!

九陰玄寒衣,已經熱到癲嘅黐線之創~

7 comments:

舞了 said...

黐線!

我杯冰水攞出雪櫃唔夠10分鍾都變左暖水啦.

嘿嘿 said...

果然很阴,雪柜里本来就很多阴尸冻肉的嘛!

哈哈哈~~~


Ebenezer said...

哈哈,真係俾你吹漲!!

梁巔巔 said...

JY: 唔信 work?! 妳試試 la!

嘿嘿: 我仲陰! ;)

Ebenezer 兄: Haaaa! ^~

新鮮人 said...

唔係講笑,
我都諗過試過,
涼唔涼到一個鐘唔敢講,
不膪著上身嗰嘢都幾"爽"架,
成個身"震"哂,
話時話,
原來我同你諗嘢都係"痴痴哋"噃,
哈哈哈~~~

ps:
喜歡你上面件裇衫嘅顏色和花紋,
藍花直條正喎!

梁巔巔 said...

Yeah! Yeah! Yeah! Yeah! Give me 20!

你有 taste, 我有 taste, 大家都係有至高品味!

新鮮人 said...

5 5 5 5

yeah~~~~~