Wednesday, August 18, 2010

舊嘅始終最好!


「超時空要塞」,廿幾差唔多三十年嘅一套卡通,我而家仲好鍾意!兩年前仲買咗成套 VCD 番屋企。

冇幾耐之前有個朋友畀我睇咗佢嘅新版本,ummmm,係好正,無論係配樂、畫面同劇情都可以話青出於藍。

但係,我始終情繫「原本」嘅舊版本。因為,除咗先入為主,「它」,仲更包含咗嗰陣時身邊嘅其他一切回憶,所以就算新嘅係幾咁更加精彩,但都唔可以超越「原本」。

講開再「造」,相隔十多年,聽講瓊瑤為咗「快樂」,重拍「還珠格格」。唔怪得有線重播啦!原來唔係無端端。

睇過新「還珠格格」嘅劇照 (呢度),在我嚟講,都係先入為主,點都係舊嘅正啲!

而且,睇過新劇啲劇照,嘩,我諗您都會有同感。

如題,舊嘅始終最好!

10 comments:

舞了 said...

梁癲, 講過唔算數, 你冇口齒!

anmary said...

我係動漫迷, 但其實我未睇過呢套動畫...
其實個故事係講咩呢?

嘿嘿 said...

第一次永远都是难忘的!哈哈哈~~~

梁巔巔 said...

JY: 忙吖嘛! Now I go!

anmary: 可以話係動話中最正! 呢度 ---> http://zh.wikipedia.org/zh/%E8%B6%85%E6%99%82%E7%A9%BA%E8%A6%81%E5%A1%9E

嘿嘿: 這的確亦是主因之一. ^~

嘿嘿 said...

千万别让你老婆看到这篇,不然你死定啦!哈哈哈~~~

梁巔巔 said...

不怕. 因為, 最愛是她.

i.c. said...

我的五阿哥,慘不忍睹阿!><

梁巔巔 said...

Hi, Ingrid! 好耐冇見!

哈! 唔只妳個五阿哥,我諗我嘅令妃都唔多掂! ^~

樂遊 said...

超時空要菜完全未睇過。

銀河英雄傳說也是值得一看再看的經典作。
我對還拖格格無興趣,但想到那時我畢業不久,現在趙薇已為人母......真是白駒過隙也。

梁巔巔 said...

林心如仲過緊+八廿二啲感情生活先驚嘆!