Tuesday, August 17, 2010

幾:幾?

自從03年「非典」之後,我哋都有咗平時要周圍 (例如檯、櫈、地板同廁所呀等。) 消吓毒嘅習慣。

新聞、報紙同政府宣傳都經常提醒要用消毒藥水清潔周遭。其中,又成日會提到滴露同漂白水要以1:99去釋稀嚟用。

。。。。1:99即係點樣溝先係1:99?有時又1:50,又有時1:40。。。。又係點溝?份量係點?具體即係幾多水幾多滴露或者漂白水?

甚至連醫院都冇清楚咁講喎!

點解唔順便講明 o埋,說明清楚呢?

我呢,直頭成日1:1甚至1:0咁去抹!堅哩!

5 comments:

Ebenezer said...

1:0?? 你抹乜?咁擔心佢唔乾淨?

舞了 said...

梁癲, 去我既網誌度逛下吖, 留埋言就最好啦.

新鮮人 said...

啲大廠有俾子出嘅漂白水會有比例印係招紙上的,
你可以參考吓!
我會用澳洲綠水抺死,
安全、衛生、化學成份無害人體,
用台灣出嘅"無塵氏牌"出嘅濕抹布抹傢俱,
可以殺菌和清塵蟎,
性質温和不傷皮膚,
又可以抹地上嘅微塵,
床上、衣物我用boikill嘅殺塵蟎、細菌紫色裝噴劑,
有國際認為安全檢証,
可以直接接觸皮膚,
無害大人小孩健康,
吸入絶無問題!
兩日一大抹,
一日一小抹,
再加上空氣過爈機,
感覺良好!

嘿嘿 said...

理咁多几比几,做咗就好啰!

梁巔巔 said...

Ebenezer 兄: 我潔癖嘛.

JY: Okay.

新鮮兄: 正! 多謝資料! 啱晒!

嘿嘿: 對呀!