Sunday, June 27, 2010

好波嚟喇!

聽日,世界盃16強大戰,德國 vs 英格蘭經典一戰提早上演,我會著住件德國主場波衫出去。

碧根鮑華點解變咗八婆?!係唔係六十幾老咗嘅原故?!未開波就呀支呀 jor!喂,唔係德國一向本色嘛!呢啲行為德行,係英格蘭先會咖嘛!您哋睇,英格蘭啲球員幾多嘢講!

講開好笑,每逢德英大戰,都會扯到番去二次大戰。尤其是英格蘭一方。哈,咁又係,二次大戰畀德國摧殘到十彩,論文化民族性喺歐洲又優勝過佢哋,又唔怪得佢哋對德國佬咁耿耿於懷嘅。

今晚22:00,場波技術相信一般,但係,肯定「波味」好睇呀!

睇段片聽首歌輕鬆吓先啦~

7 comments:

舞了 said...

梁癲, 偏要跟你打對台, 我估德國會輸俾英格蘭.

港男大力 said...

論呢幾場, 真係好難唔會英格蘭輸...
well,我只想睇緊張既一場

樂遊 said...

英格蘭與南美國家戰,我支持英格蘭
英格蘭與歐洲國家戰,我支持非英格蘭的歐洲國家。
所以......日耳曼必勝

Ebenezer said...

係乎英軍比較弱,但會唔會佢地為咗國恥,呢場波搏老命呢?

總之呢場會一定好睇:)

(今日仲病緊,冇得一邊飲好卡頓,一邊捧德軍,唉!)

Ruth Tam said...

Really like the video. Reminds me all the places we visited in Germany.

樂遊 said...

4比1....YEAH!!!

不過我覺得英國真係有兩粒GA

梁巔巔 said...

JY: 哈哈哈哈哈哈!!!!!!

港男大力: 呢場波, 正!!!!! Heeee!

樂遊兄: 多謝! 呵呵呵!

點都好, 嬴就係嬴呢. Heeee!

Ebenezer 兄: Yeah!

嘩, 你病咗好耐咯喎! 保重呀!

Ruth 姐姐: 德國, 亦係我最想去嘅歐洲國家之一.

另外幾個係法國, 匈牙利, 瑞士, 挪威同意大利.