Friday, June 25, 2010

食住減!


坊間減肥方法同食譜多不勝數,最近,即係前日,做身體檢查嘅時候,heee heeee,發現,無心地,即係冇諗住,冇有心地做到嘢,我竟然輕咗成7磅喎!!!!呵呵呵!成7磅呀 X!個幾兩個月咋!!!

回想番呢個幾兩個月,我做過 oD乜去減肥呢?!。。。。冇噃!我只係唔經唔覺咁,不知不覺咁,好舒服咁有以下食法。

一日齋啡三杯。
Lunch 半飽或者多少少飽。
晚餐,21:00前,可以係咁食。
宵夜,有!火腿三文治。間中一兩晚更可以食公仔麵!
零食照食。但22:00後唔食。
多食蔬菜。
飲多啲水。

正哩!

Work!

當然,每個人唔同,因人而異。肥咗您唔好鬧我!

9 comments:

舞了 said...

梁癲, 你"基數"咁大, 7磅咁大把, 小意思啦.

新鮮人 said...

得戚得你吖~~~

梁巔巔 said...

JY: 哎吔!!!!!!!!!!!!! -________-

新鮮兄: 妒忌 + 羨慕哩! ^~

樂遊 said...

三杯齋啡,可能對胃唔好,可能一兩杯加奶會好一點。咖啡排水多,可能會做成水腫和便秘。
公仔面太肥了

無運動,唔係好得

imak said...

小食多餐也 work的!

Ebenezer said...

咁食法都無啦啦減7磅?會唔會生積?

梁巔巔 said...

樂遊兄: 飲多齋啡反而多尿屙喎!

imak: 但小食多餐麻煩呀!

Ebenezer 兄: 係又唔拘!

樂遊 said...

COFFEE利尿,當然多TOILET去
據說,排水多了,如果INPUT唔夠,身體就會迫體內水分出來,於是就有水腫

梁巔巔 said...

好彩我又飲得水多唧!